2012/03/05

Spoilery





31 komentarzy:

  1. jest kilka rzeczy godnych uwagi :D



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuudne! Jeśli koń nie będzie zbyt drogi to na pewno go kupie

    OdpowiedzUsuń
  3. te rzeczy przypominają mi z grafiki LE. i te wnętrze godne uwagi :)
    a ubrania do bani ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Och to wnętrze jest super! Muszę je mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. te mebelki to kojarzą mi się z Meksykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka naprawdę fajnych rzeczy i wnętrze też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnętrze ładne.
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne to wszystko, tylko ciekawi mnie jaki to sklep..

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę że to spoilery nowego LE decor

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka rzeczy jest juz w suite shopie.

    OdpowiedzUsuń
  11. RZECZY SA JUZ W STARPLAZIE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wnętrze ładne i w dodatku za 35 sm, pewnie błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te wnętrze kosztuje w suite sgop 35SM to jest błąd jakiś ..!!

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba ten nowy sklep wild west.;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podoba mi się wnętrze. ♥
    Meble też są bardzo ładne.
    Z ubrań podobają mi się okulary. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  16. Wnętrze już dostępne. ;]

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się ogrodniczki. Można z nimi zrobić fajną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rzeczy,a szczególnie wnętrze i ten drugi kominek.

    OdpowiedzUsuń
  19. meble i wnętrze mi się strasznie podobają :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest kilka ciekawych rzeczy .

    OdpowiedzUsuń
  21. Już wiadomo , że to NEW sklep . Kupiłam tylko wnętrze , bo kosztowało 35sm . teraz już 35sd ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Już są, nowy sklep, kocham te rzeczy, ale w większości są za SD, których nie mam.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń