2012/03/07

Spoilery

36 komentarzy:

  1. Ta koszulka to pewnie darmówka. Buty są nawet fajne. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mi się nie podoba.
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być;]
    Ale niech bendzie tanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mi się nie spodobało,trochę tandetna ta bluzka i sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko brzydkie . Kolory okropne .

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka jest nagrodą za udział w tym konkursie

    http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=2369


    akukula

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka jeszcze ujdzie w tłumie -reszta badziwia.
    A tak swoją drogą, drogie redaktorki - wiosna już nadchodzi a tu cały czas zimowy nagłówek na blogu. Aż się zimno robi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka i torebka, nawet fajne : )

    OdpowiedzUsuń
  9. http://madzia-pol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nic mi sie nie podoba ;)




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic mi sie tu nie podoba .

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  12. buty mogą być fajne i torebka całkiem ok , restza jakos mi mnie przypadla do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka jedynie mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm, takie sobie : )
    ale torebka nawet nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hmmm, takie sobie : )
    ale torebka nawet nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic z tych ubrań mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie jaki jest link ostatniego spoilera?

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna torba.
    Ale teraz trochę nie do tematu JA CHCĘ NOWE LE.!!!!


    Liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic mi nie przypadło do gustu, ew. bluzka.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty <333 Reszta mi się nie podoba:C

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic mnie jakoś szczególnie nie powaliło.

    OdpowiedzUsuń