2012/03/06

Wyniki konkursu BASICS

1 miejsce: 100 stardollarów - Niunia_60
http://i39.tinypic.com/f1e6pc.jpg
2 miejsce: 60 stardollarów - Backless
http://img36.imageshack.us/img36/8483/ddddi.png
3 miejsce: 40 stardollarów - Kate-Tunstall
http://tynipic.com/images/arx1330629448j.jpg
Wyróżnienia po 10 stardollarów:
- piosenkarka746
- jaka-gwiazdka
- kacci22
- nutella_choco
- ladymiss209
- clevleen97
- paula2323
- blue12.12
- Kredka.8.10
- ...tenturi...
- karolina221096

Po nagrody zgłoście się na konto Gabisia9.

31 komentarzy:

  1. mogłam się zgłosić :< myslałam że całą trzeba w basic ubrać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o Ładnie tylko nie co jeszcze oprócz legginsów ma osoba z 2 miejsca ale jest ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wszystkim nagrodzonym, najbardziej podoba mi się praca która zajęła 2 miejsce

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Ładne prace

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko spodobała mi się praca backless,ładna bardzo doll.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza mi się nie podoba. Najlepsza jest wg mnie praca backless.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle nic. Gratuluję innym , ale moim zdaniem praca backless powinna mieć pierwsze miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za wyróznienie :D



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się stylizacja backless. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga praca wydaje mi się ładniejsza od pierwszej i wydaje mi się że praca clevleen powinna być w czołówce .

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie najlepsza jest stylizacja BACKLESS

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje naprawde zasłużone miejsca mogłam wziąć udział ale trudno

    OdpowiedzUsuń
  13. ja oceniam wg. własnego gustu, więc nie mówcie mi, że powinnam wybrać inną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mówimy , tylko wyrażamy swoje zdanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, stylizacja z pierwszego miejsca bardzo mi się podoba.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  16. o, dziękuję bardzo.
    druga najlepsza. :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza ble
    Druga świetna.

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń