2012/06/21

Antidote już w Starplazie!

Do Starplazy trafiła już nowa kolekcja Antidote. Dodatki można kupić dosyć tanio, jeżeli jednak chodzi o ciuchy takie, jak spódniczki, bluzki czy sukienki - ceny są kosmiczne, zdecydowanie za drogie. Według mnie dostawy do tego sklepu bywały lepsze. Kupiłam między innymi kurtkę z motywem zebry, jeansowe szorty z wysokim stanem, czarny, krótki top, choker, czarno-białe spodnie oraz buty, a także szpilki w kolorze fuksji. Co myślicie o kolekcji? Kupicie coś?

42 komentarze:

  1. Część ubrań wygląda rewelacyjnie, ale część to po prostu porażka, niektóre wyglądają jak jakieś tandetne projekty ze StarDesignu.

    Kupiłem łącznie 18 rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kupiłam czarny top za 25sd nic więcej mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. brakuje mi 3 sd, do wymarzonego topu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko naszyjnik za 17.. kolekcja prawie wcale mi sie nie podoba..

    OdpowiedzUsuń
  5. kolekcja mi sie niestety nie podoba wgl :/
    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 rzeczy kupiłam, niektóre są naprawdę świetne, ale też niektóre są brzydkie... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam kilka rzeczy.Kolekcja nie zabardzo jest w moim guscie.

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupowałam jak głupia :D ...
    na pewno jeszcze na nich zarobię , więc moim zdanie opłaca się kupić kilka ubrań ;]
    michalina602 i kati2325

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam 2 rzeczy ;p Kolekcja jest nie za ciekawa moim zdaniem.

    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam czarny top z pierwszego piętra.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam kurtkę w zebrę ( nr 920,więc miałam farta,a już jest wyprzedana ), błękitne buty,niebieski top.Pozostaje tylko modlić się żeby nie wykupili biało czarnych spodni,bo już hajs mi się skończył :(

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ubrania schodzą jak świeże bułeczki.. ;D
    Nic nie kupuję, nic mnie nie urzekło, a na byle co, szkoda mi kasy, szczególnie, że są to drogie ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Za chwilę już ich nie będzie -.-''

    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  14. zajrzę, że wątpię czy coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba nic nie kupię , ponieważ tego typu sklepy wchodzą przed LE więc wolę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam tylko jakiś wisiorek za 17 sd i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie załapałam się na czarny gorset/krótką bluzkę. :C a taka tania była.. ale ogółem kupiłam kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa kolekcja przyjrzę się jeszcze dokładniej :)

    Martissxx3

    OdpowiedzUsuń
  19. ja kupilam 2 rzeczy

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm ja kupiłam kurteczkę w zeberkę i jakąś jasną sukienkę która już jest wyprzedana. (nie tą różową .;/)

    wiolka181

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm dziwne ale kupilam pare zeczy miniendzy : dzinsowy top i spodnie piętro 3 , Bluzke krutka w krate niebieska 3 piętro , Buty takie za 23 sd bialo czarno brązowe , spudnica w kaktusy pietro 1 , futerko pietro 1 , naszyjnik dlugi i jescze 2 pary butow :D
    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc- bywały lepsze odsłony. Jednak ogółem jestem zadowolona z kolekcji. Doda odrobinę koloru do naszej ponurej garderoby :3. Osobiście mogłam pozwolić sobie jedynie na niebieskie szorty z wyższym stanem w ciekawy deseń "zygzaków".
    __________________
    Katrina.Snicket

    OdpowiedzUsuń
  23. Kilka rzeczy jest naprawdę ładnych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Raczej nic nie kupię :P

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  25. wsztstko jak dla mnie za drogie. Ja to się czułam wyjątkowa jak za 30 sd sobie kupiłam żakiet...t

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic mi się nie podoba, oprócz 2 par butów. :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic mi się nie podoba, oprócz 2 par butów. :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolekcja nie jest rewelacyjna, kupiłam tylko 4 rzeczy, bo nic więcej mnie nie urzekło. W mojej szafie znalazł się słomiany kapelusz za 18 sd, szorty z wysokim stanem i top, który jest z nimi oraz spódnica w kaktusy.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupiłam spódniczkę w paski.Chciałam kupić jeszcze spódniczkę we wzorek ale nie zdąrzyłam.

    Martissxx3.

    OdpowiedzUsuń
  30. super są spódniczki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogólnie to mnie się kolekcja podoba, jak na razie kupiłam ale tylko jedną torebkę, zastanawiam się jeszcze na spódniczką i paroma innymi dodatkami. Niestety większość ładnych rzeczy została już wyprzedana.

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  32. Jedno słowo - FUJ
    Jak zwykle, przecież to ANTIDOTE ;D

    justinks

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze to nic mnie nie zachwyciło i raczej nie zamierzam nic kupować .

    OdpowiedzUsuń
  34. Moga być ale nic nic nie kupię..

    OdpowiedzUsuń