2012/06/21

LOTERIA

LOTERIA TYLKO DLA SUPERSTAR
  
Zapewne nie wszystkich stać na najnowszą kolekcję Antidote, więc postanowiłam zorganizować małą loterię. Pula nagród wynosi 600 sd. W losowaniu brać udział mogą jedynie obserwatorzy bloga, którzy posiadają status superstar. Loteria trwa do jutra (22 czerwca), do godziny 15:00. Jeżeli mi się uda, wyniki podam o godzinie 16:00 lub 17:00.


Nagrody:
7 x 10 stardollarów
4 x 20 stardollarów
3 x 50 stardollarów
3 x 100 stardollarów

Aby się zgłosić, należy:
- napisać w komentarzu swój stardollowy nick
- kliknąć w reklamę pod bannerem bloggerki miesiąca

263 komentarze:

  1. Zgłaszam się ;)

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się .
    Tia1601

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się


    martunia29

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się ;)


    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE ZGŁASZAM SIĘ bo nie mam SS ;)
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! zg się :D

    nick sd : Milijka

    Royalty ♥

    pozdr. ;**

    ps. kliknęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)

    jestem obserwatorką, w reklamę kliknęłam :)

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zg się kliknęłam.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się .
    princes_2010

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.Jestem obserwatorką i kliknęłam w reklamę.

    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.

    Kliknęłam.

    Obserwuję.

    Jestem ss.

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwatorka, kliknęłam, zgłaszam się ^-^

    AdulQa_xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście że się zgłaszam :)

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się. Jestem XxXSpectraXxX ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!

    Miranda12546

    Kliknęłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolekcja świetna, kasy mało :(

    zgłaszam się


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  18. Kliknęłam i zgłaszam się ;)

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się. Kliknęłam. Jestem ss.
    Olivia1471

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!

    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się, kliknąłem, ninka_doll

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się.
    Jestem Royalty.
    Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  23. Dusiolla, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zg StylowaAniula pozdro! & supeeeer blog!!! =D

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się ;)
    kliknęłam ;)

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!
    (jestem obserwatorem, mam ss i kliknęłam w reklamę)
    SoneyS

    OdpowiedzUsuń
  27. Kliknęłam i zgłaszam się.
    wazka-julia

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się - Cold_Iceberg.

    OdpowiedzUsuń
  29. kliknełam i zgłaszam się

    SEMBAKAYA

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupiłam 5 ubrań i skończyły mi się stardollary :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow!Kliknęłam, ZG się! ;))
    Annabeh6

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się.Kliknęłam + mam superstar i jestem obserwatorem.

    Martissxx3

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się, mam ss. klikłam w reklamy. sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się! Xx.Dark.xX Jeszcze nigdy nie wygrałam tutaj. Inni wygrywają nawet po 3 razy w jednym :( dlaczego tak losujecie?

    OdpowiedzUsuń
  36. Gotowe ;D
    Zgłaszam się :)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  37. ZG sie kliknełam jestem ss i obserwator
    1kw

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się:)
    Kliknęłam;p

    Mam Royalty.

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się.

    Eminialetta

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się :0
    kliknęłam

    Hela2104

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się , spełniam warunki
    MissMiki2

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się.

    Natalia171

    OdpowiedzUsuń
  43. zg się. Potrzebuje kasy ;/


    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  44. zg. się milusia670 jestem ss-royalty

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się jestem ss i kliknęłam ;D
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się
    Kliknęłam

    Aravilar

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłasza, się !!! :D


    Aleksandra17.06

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się
    Kliknęłam

    Aravilar

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się ;)
    Makaronik1999

    OdpowiedzUsuń
  50. mmm, przydałoby się :D
    Kellseay

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się!

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  52. zg się! sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam sią spełniam wszystkie warunki


    agaciad-_-b

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się !!!!
    misskarolka334
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się :)
    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się
    Elegance_Cat

    OdpowiedzUsuń
  58. Ohm.. Zgłaszam się. Mam nadzieję, że uda się coś osiągnąć :3.
    ___________________________

    Katrina.Snicket

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam sie kliknełam
    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się ;D
    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się ! (;
    pink_pinkowa .
    oczywiście mam status superstar .

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się , kliknęłam , jestem ss

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  64. Kliknełam
    Obserwuje jako hania004
    Na stardoll bruno109
    Jestem ss

    PS. super pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam sie, mam nadzieje, że przynajmniej tym razem coś wygram...
    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  66. Wypełniłam obowiązki i zgłaszam sie ;)
    mis.paula11

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się! :)

    kliknęłam w reklamę

    Av_PL (obserwuję jako Czeko)

    OdpowiedzUsuń
  68. Och, Ach . Kliknięte :3
    Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się .
    Kliknęłam

    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszam się

    Na stardoll jestem Martynka1310

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. Kliknęłam i zgłaszam się,
    Shharrpay

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się.!
    Kliknęłam.
    A z Antidote tylko jedną rzecz kupiłam z braku sd ;(






    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam się

    StokrotkaMiss10

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam sie ..!
    Chciałabym 50 lub 100sd ;d
    Kliknęłam :D

    cccmamba5

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja tez się zgłaszam :)
    Mlpc

    OdpowiedzUsuń
  77. zgłaszam się :))
    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się

    natasiakochasia

    OdpowiedzUsuń