2012/06/29

WAKACJE!

Nareszcie nastał - pewnie przez większość - jeden z najbardziej oczekiwanych okresów w ciągu roku - WAKACJE! Jak samopoczucie, średnia? Planujecie jakieś wyjazdy? Nie wiem, czy tak wypada, ale postanowiłam - w imieniu całej załogi - życzyć Wam jak najbardziej udanych, nieco szalonych (bez przesady) i przede wszystkim bezpiecznych wakacji.


Kilka słów ode mnie: Kurczę, Wam też te 10 miesięcy zleciało tak szybko? Przez pierwsze pół roku cały czas nie mogłam się przyzwyczaić do tego, że chodzę do szkoły. Teraz, jak nauka powili stawała się normą, rok szkolny się skończył. Z pierwszego półrocza byłam całkiem zadowolona, z drugiego już troszkę mniej. W końcu wyszło na to, że pierwszą klasę gimnazjum ukończyłam z czerwonym paskiem. Teraz, szczerze mówiąc, nie mam zamiaru zamartwiać się szkołą czy nauczycielami. Jeżeli chodzi o moje plany na wakacje - pierwsze dwa tygodnie spędzę w domu, późnej wyjeżdżam na kolonię, do kuzynów nad jezioro oraz w góry; dalsza część wakacji znowu w domu. Co do kolonii - wyruszam 12 lipca, wracam 22 i już na start informuję, że nie będę miała przez ten okres czasu dostępu do internetu (i wydaje mi się, że tylko przez ten), co jest równorzędne z tym, że nie będę mogła pisać na blogu.

EDIT: Usunęłam parę zdań, bo widzę, że kilka osób poczuło się urażonych - nie miałam takiego zamiaru.

68 komentarzy:

  1. ja miałam 5.57 jadę na wakacje do Japonii

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zakończenie trwało 2 godziny.Było nudno jak nigdy.

    Elizuniaaaa....

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam 4.00 :) u mnie zakończenie trwało od 9:00 do 11:30 -,-

    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  4. a na wakacje wyjeżdżam dziś w nocy i nie będzie mnie do 7 Lipca :) ]

    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Ja miałam jedynie 5,0...

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam średnią 5.26, czerwony pasek. Wakacje standardowo u dziadków w Kielcach i na wsi, może ewentualnie wypad w Bieszczady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam 5,41. Jestem średnio zadowolona. W tym semestrze zawaliłam historię, angielski i rosyjski. Z tych przedmiotów zawsze byłam dobra, ale jakoś w tym semestrze nie chciało mi się uczyć.
    Zakończenie było potwornie nudne. Każda klasa przygotowała część artystyczną i życzyła nam (szóstoklasistom) powodzenia w gimnazjum

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem całkiem zadowolona :) Dostałam najwięcej nagród z całęj szkoły i ledwo co przytagarałam do domu.Średnia 5,45 :)
    Na wakacje z pewnością pojadę do babci i może do Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie udało się zdobyć średnią 5.54 i nagrodę za 100% frekwencji. Jestem zadowolona, jedziemy ze stypendystami na dwudniową wycieczkę do Warszawy w październiku. A na wakacje jadę do Anglii, a już jutro na kolonie nad morze :)

    Dominika0018

    OdpowiedzUsuń
  11. 5.75 cieszę się i jadę na wakacje z kolonią i też nie mam przez ten czas internetu ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Średnia 4.5, a wakacje całe w domu, ew. wypady nad jeziora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam średnią 5.18 i dostałam 3 nagrody - za poczet sztandarowy, naukę i za sklepik szkolny ;) do szkoły musiałam iść na 7.45, bo oprócz tego śpiewałam w chórku i było przekazanie sztandaru klasom 5 (mi)i 2 gim.na dodatek musieliśmy kupić prezenty 6 klasom *_* króliczki i misie(pluszowe) najpierw było zakończenie 6 klas podstawówki i 3 klas gimnazjum potem msza, na której nie byłam bo była próba z nowym poczetem sztandarowy, a potem już to główne zakończenie, aż się nie mogłam zabrać na piętro z nagrodami :D a potem chciałam sobie kupić szejka to się skończyły ;/ i wróciłam do domu - a po południu będe miała gości, bo mój tata ma imieniny (Paweł) :D to chyba tye ;p
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobieto .! 5.46 to bardzo wysoko, jak dla mnie przynajmniej .!

    Ja nie będe tu ściemniać miałam niską średnie 4.20 :(

    Ale bosko w końcu wakacje juhuu :)

    Pozdrawiam raq.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam 5.4 :)A na wakacje planuje wyjechać do Lizbony.
    strzadala

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam 3,45 i jestem z siebie dumna .. Na wakacje jadę do Holandii a resztę mam zamiar spędzić u Cioci nad wodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ehh.. Zazdroszczę wam pasków na świadectwie < no jak mozna się nie cieszyć z 5.0 ??? > i tego, że jedziecie gdzieś na wakacje... ja napewno 2 miesiące spędzę w domu, odbijając piłkę o mur. A średnia 4.40 ... Niby mamy jechać na tydzień nad morze, ale wątpię... To wszystkim życzę udanych wakacji, bo moje napewno takie nie będą ;)
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam średnią 5.10 i ukończyłam właśnie 6 klasę. Otrzymałam miano PRYMUSA szkoły. Na zakończeniu zamiast się cieszyć do byłam smutna, bo nie chciałam się rozstawać z moją ukochaną klasą.
    reznerka_p
    __________________________________
    www.o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak Ty śmiesz się z taką średnią na blogu pokazywać -.-
    Po prostu skandal.

    A tak na serio, to nie wiem, w jakim Wy świecie żyjecie O.o

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam 5,07 w 1 gimnazjum i jadę na obóz na 3 tygodnie do Wielkiej Brytanii od 04.07 i mnie nie bedzie wtedy na internecie.

    PS: Zgadzam się z ostatnim zdaniem Imagination.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja średnia wynosi 4,45 ( klasa piąta ) jestem z siebie zadowolona, nie mam żadnej trójki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. No ja mnie mam paska ale się jakoś specjalnie tym nie przejmuję. Kiedy już wyszłam ze szkoły strasznie zrobiło mi się smutno że to już koniec ( 3 gim)chociaż moja klasa nie jest jakaś super to po prostu się do niej przyzwyczaiłam :(
    domestosblacky

    OdpowiedzUsuń
  24. Średnia 4,91 na koniec podstawówki biczys :D

    OdpowiedzUsuń
  25. hahaa. taka średnia w technikum (przynajmniej u mnie w klasie) to cud.
    Ja byłam na 4 miejscu w klasie i kończę klasę 1 technikum ze średnią 3,87 ;D i jestem dumna bo mam tylko jedną 2. ^^

    wiolka181

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na temat mojej średniej nie będę się wypowiadać, ale w końcu udało mi się dostać upragnioną 5 z angielskiego na koniec, przez 2 poprzednie lata dostawałam tylko 4.
    Już we wrześniu idę do liceum, i obiecałam sobie, że będę mieć lepsze oceny, ale pewnie i tak to się skończy tak jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  27. Imagination. - miałabyś takie samo podejście, gdyby Twoja siostra miała najwyższą średnią w szkole i była dobra w sumie z każdego przedmiotu, a do tego chodziłabyś do klasy integracyjnej - prawie każdy ma dobrą średnią i gdzie tak naprawdę czuję się jak idiotka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie jesteś zadowolona ze średniej 5.46 i to jeszcze w gimnazjum? ja mam 4.29 (też pierwsza klasa).

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę wam, że jesteście jeszcze w gimnazjum, bo w liceum NIE DA się mieć czerwonego paska (max. 10 osób na całą szkołę :P)Dlatego moje 4.0 mi odpowiada.

    Izowirus

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam 4:9, w 6, więc przy tobie wypadam jak straszny nieuk ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Każdy może sobie wymyślić średnią. Ja się z mojej cieszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie jesteś zadowolona z tak wysokiej średniej ?! o,O Ukończyłam tą samą klasę co ty i mam o wiele gorszą średnią od Ciebie i to jeszcze zdobytą cudem o.o

    OdpowiedzUsuń
  33. ta i teraz każdy nagle ma bardzo dobre średnie założę się że połowa z was ma o dużo gorsze -,-

    OdpowiedzUsuń
  34. Clevleen97 - masz dziadków w Kielcach? :3 Ja mieszkam w Kielcach :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja miałam 4.91 ;D I nigdzie nie wyjeżdżam ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się też wydaje, że połowa zmyśla ! To bardzo dziwne założe się, że niektóre osoby chwalą się tym czego nie mają . A ja mam 4.20 i jestem zadowolona ! :)

    raq.

    OdpowiedzUsuń
  37. ja miałam 6,0 jestem w czwartej klasie

    OdpowiedzUsuń
  38. ja skończyłam trzecią gimnazjum ze średnią 5,72 i jestem zadowolona, nie mam planów na wakacje, więc może być trochę nudno; życzę wszystkim udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgadzam się z dagmaaraa! Jeżeli ma cię taką wysoką średnią to zróbcie zdj swojemu świadectwu. U mnie w gimnazjum kilka osób miało średnią powyżej 5. Nie wspominam o podstawówce... tam tak samo.


    A więc, może zacznijmy od pani z 6.0 ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Klasę 1 gim. ukończyłam ze średnią 5,73. Jestem bardzo zadowolona, myślałam, że będzie znacznie gorzej. Na wakacje za granicę ( Holandia, Szkocja, Chorwacja ). Brak czasu na spotkania z przyjaciółmi. ; / Dziś na 19:00 impreza. He He.

    P.S. Serio, czy to takie dziwne, że wiele osób ma średnią powyżej 5,00? U mnie w klasie ok. 8/18 miało. ; p

    P.S.2 Byłoby mi miło, gdybyś uwierzył/uwierzyła w to, to napisałam ( w szczególności o średniej ), ponieważ jest to w 100% prawda. ; D

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow , ale miałaś wysoką średnią ; ) ja miałam 5.3 i wątpię czy stać mnie na więcej , bo wycisnęłam z siebie tyle ile mogłam . sęk w tym , że w różnych szkołach są rożne poziomy .. ale i tak strasznie się cieszę z tej średniej ; D poza tym zamiast wakacji wolałam kupić sobie kilka nowych rzeczy ( lokówka , bluzka , buty itd. ) .. trudno , z czegoś trzeba było zrezygnować .. będę musiała pomyśleć jak spędzić wakacje nie nudząc się ; )

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja mam średnią 4,33 i jestem z siebię zadowolona bo na pewno dałam z siebię wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Szczerze? Nie cieszę się z wakacji. Z wieloma osobami nie będę mieć możliwości się spotkać, może raz czy dwa. Poza tym - zakończenia roku są takie smutne. Ukończyłam dziś drugą klasę gimnazjum i tym razem ledwie powstrzymałam się od płaczu ale w przyszłym roku na pewno się rozpłaczę. Ze swojego świadectwa nie jestem zadowolona i wiem, że stać mnie na dużo więcej. Na dodatek skończyło się Euro, Polska nie wyszła z grupy, Niemcy nie weszli do finału...
    Wszyscy się cieszą z wakacji, a ja narzekam, widać, że jestem Polką, Polacy lubią narzekać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. moja średnia to 4,5 myślę ze nie jest zle ale w następnym roku muszę mieć pasek na świadectwie oczywiście :D
    a co do wakacji na pewno Zakopane
    i jakieś wypady z przyjaciółmi na ogniska nad jeziorem :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mi jest smutno, mam tylko 4,66, do paska brakowało mi zaledwie dwóch ocen, a ja zawsze miałam pasek i to min. 5,0 naprawde, jestem w drugiej gimnazjum, za rok musze sie postarac i miec minimum 5,5, żeby mieć duże stypendium i dostać się do złotej dziesiątki :D rzeczywiscie troche mnie to dziwi ze wszyscy maja taka dziwnie wysoka srednie, jakos wczesniej wszyscy sie zalili ze beda mieli niska i co chyba tylko kilka jest ponizej 5,0

    OdpowiedzUsuń
  47. @wika / ladyrosalie98 - jeżdżę dwa razy do roku :) W ferie i wakacje. piękne miasto, wybieram się w tym roku do Galerii Korony, bo jestem ciekawa efektu. Chociaż w Echu też fajnie. No i Kadzielnię uwielbiam, na Karczówkę też lubię z babcią chodzić. Tylko komarzyska tam straszne.

    +U mnie w szkole jeden chłopak miał 6.0 :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Clevleen97 to powiedz gdy bedziesz w koronie to też sie przejde XD

    OdpowiedzUsuń
  49. Kobieto! Jak można pisać że średnia 5.1 jest niezadowalająca?! Ja mam 5.1 cieszę się niezmiernie. Jak na moją klasę ( 1 klasa liceum wiekszosc osob srednia ponize 4.0) taka średnia to cud. Wakacje jak zwykle spędzę w domu, w gronie przyjaciół. Właśnie dziś wracam z wycieczki dla najlepszych uczniów klas szkół średnich do Warszawy.
    Udanych wakacji życzę, należy cie się odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Moja średnia jest chyba najniższa z tych wszystkich- 3.75 :(
    Ale biorąc pod uwagę że mało czasu spędzałam przed książkami to może być ale obiecałam mamie i nauczycielce że za rok będzie lepiej ;3 Po za tym jadę nad polskie morze(na tydzień) i do Niemiec(na kilka dni) :D

    Wiola_Angel

    OdpowiedzUsuń
  51. Milka to-ja-to-ja - 5.1 w I klasie liceum? Pokaż świadectwo, bo nie wierzę.


    PS. Ludzie piszcie prawdę, bo mnie to wnerwia, starałam się jak mogłam na moją średnią( nie powiem jaką) a wy z 6.0 zjeżdżacie tu. No jasne. Niektórym jest przykro z tego powodu (np. nie zdają. Wg mnie Nejtl nie powinna pisać o tym....



    jak zobaczę świadectwa to uwierzę.

    OdpowiedzUsuń
  52. Nejtl.
    To wiele wyjaśnia. Mogłaś napisać tak, niż dać do zrozumienia, że z większości przedmiotów masz 5 i 6, ale "stać Cię na więcej" i "olewałaś". W tych zdaniach obraziłaś mnie, bo szkoły nie olewałam, a mam niższą średnią. To,co napisałaś w komentarzu świadczy o tym, że nie znasz swojej wartości. To źle.

    OdpowiedzUsuń
  53. ja mam okropną średnią...4,13 ;C

    OdpowiedzUsuń
  54. KochanaEmilciaa - ha proszę zdjęcia mojego świadectwa :
    http://i50.tinypic.com/1zx60jc.jpg - zdanie do klasy 6 http://i49.tinypic.com/2wdzul4.jpg - oceny.
    i co nie kłamałam .
    -,-
    niektóre informacje są zamalowane, bo poco wam je do informacji.
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  55. Imagination. - mówiąc "olałam" miałam na myśli to, że w drugim półroczu w ogóle się nie starałam. Uczyłam się, nawet bardzo dużo, bo po kilka godzin, ale w pierwszym półroczu. Bo stać mnie na więcej i ja to wiem. To, że masz niższą średnią wcale nie musi świadczyć o tym, że uczysz się gorzej ode mnie. Zapewne masz wyższy poziom w szkole, to nawet bardzo prawdopodobne... Może i masz rację, ale w takim otoczeniu trudno poznać własną wartość.

    OdpowiedzUsuń
  56. Do mnie jeszcze nie dotarło, że są JUŻ wakacje ;) Naprawdę.. mi również tak to szybko zleciało, nawet nie wiem kiedy :) Oby wakacje tak szybko nie minęły. Życzę wszystkim udanych, bezpiecznych wakacji, pełnych radości i wariacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. Narzekacie na średnią 5.0, to co może chcecie iść jeszcze dalej do szkoły?-.- To zapraszam do mnie, mam jeszcze 3 tygodnie nauki !

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  58. Średnia może być choć to nie to co było rok temu (5.82).
    To półrocze bardzo szybko zleciało..\
    WAKACJE...!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja w czwartej klasie miałam 4.9 a w piątej mam 5.0 ;D,ale nie wierze w to,że ktoś miał średnie 6.0.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja mam 4.6 i jest gitara

    OdpowiedzUsuń
  61. KamilaxP

    Dlaczego nie wierzysz? To bardzo prawdopodobne. Znam nawet kilka takich osób. Rok temu (kiedy kończyłam szóstą klasę) to była taka klasa, w której chyba 4 osoby miały 6.0. A rok temu z mojego gim odchodziła klasa, w której 3 osoby miały 6.0. Dla mnie to chore, ale możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  62. średnia 5.27
    Ach nie byłam na zakonczeniu bo wlasnie wrocilam z slubu w gorzowie wlkp i w berlinie potem w sierpniu paryż no i moje naj hiszpania!!!
    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  63. Tak naprawdę średnia nierówna średniej. Po pierwsze - w różnych szkołach są różne poziomy nauczania. W przeciętnej szkole możesz mieć nawet te 5.0 i wyżej, ale to nie zmienia faktu, że osoba, która ma 5.0 w szkole bardziej wymagającej, jest od Ciebie mądrzejsza i musiała na serio zapracować na oceny. Nie lubię takiego stawiania średnich obok siebie. Przecież to oczywiste, że lepszy będzie uczeń o średniej 5.0 z miasta i dobrej szkoły, niż uczeń o średniej 5.0 z malutkiego miasta bądź wsi, którego szkoła ma pożal się boże "nauczycieli".

    No i uzyskałam średnią 5.29 w pierwszej klasie gimnazjum. Trzeba się było napracować i wyrzec się kilku przyjemności.. Nigdzie nie wyjeżdżam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja miałam średnia 4.60 ( 1 , 5 do paska . ) . Zdobyłam nagrode za konkurs ortograficzny II miejsce , podziekowanie za udział w przeglądzie . ; )) Wyjeżdzam nad morze ( Nowe Warpno ) i nad jezioro . ; P

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja miałam 4,61 w 3 gim. Nie jestem do końca zadowolona, mogłam postarać się o 5 z historii i angielskiego. Ale i tak nie jest najgorzej - przy rekrutacji do liceum bardziej brany pod uwagę jest wynik egzaminu, a ten miałam b. dobry (najlepiej w szkole z historii, z pol 3 msce) :)
    Na wakacje może gdzieś pojadę, raczej do rodziny, może nad jezioro ;)

    A wszystkim życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń