2012/06/25

Darmowa sukienka

Aby ją zdobyć, należy wejść w poniższy link:

25 komentarzy:

  1. Przyznam się...zrobiłam kiedyś tą sukienkę. Hmm...wtedy robiłam je wszystkie. Kiedy zrozumiałam jaka jest ohydna, zutylizowałam ją.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona juz była.Wcale nie taka zła.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ją kiedyś była
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ją kiedyś . Chyba leży w schowku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jest tragiczna już ją kiedyś miałam i szczęśliwie opchnęłam na bazarku

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzydka , nie robię ;]
    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już ją ;p

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się , na pewno nie zrobię

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja juz kiedys ja zrobilam.
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy wyniki konkursu na kibica ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś chyba była.
    A ogólnie jest brzydka - nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  12. to już jest od dawna i wiedziałam o tym , ale jakie zdziwienie moje było gdy zobaczyłam , że jej nie mam ! nie wiem jak to się stało . xDD wiedziałam o tej sukience ale jej nie zrobiłam xDD no to dzięki w takim razie . ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Już ją kiedyś robiłam.;)

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  14. według mojej siostry jest to "sukienka spagetti"

    OdpowiedzUsuń
  15. Była już kiedyś + nie robię jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń