2012/06/21

Spoilery - Antidote

26 komentarzy:

  1. Całkiem ładne, tylko skąd tu brać kasę jak ciągle dodają takie ładne rzeczy.

    ChicZuzka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne.Podobają mi się :)


    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie beznadzieja , tylko naszyjnik ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 naszyjniki, bluzka, kopertówka.. mało ciekawych rzeczy, dlatego kupię chyba tylko te. ale jeszcze coś dojdzie, to może tamte lepsze będą.

    OdpowiedzUsuń
  5. mógły ktos podać nr spoilera od antidote?? najnowszego? nie musi być od początku :D aby tylko nr był :)

    daryska133

    OdpowiedzUsuń
  6. różowe szpilki są świetne!
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ... ^^

    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  8. ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁIIIIIIIIIIIIIII JUPIIIII

    OdpowiedzUsuń
  9. Co niektóre bardzo fajne ;D

    Weronika0421

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam.różowe.szpilki.
    Nic.specjalneo.
    Najbardziej.adminom.wyszły.buty.<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze, to tylko jedna rzecz mi się podoba, ale nie kupię, bo nie mam kasy ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  12. http://moj-stardolll.blogspot.com/ zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dosłownie garstka ubrań i dodatek wpadła mi w oko.. :l

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam 15 rzeczy.Jeśli będe miała jeszcze kasę to kupie coś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie sobie. Nic nie kupię było kilka fajnych kiecek, ale po 90sd...

    OdpowiedzUsuń