2012/06/29

Strój kąpielowy HB

Do Starplazy trafił nowy Hot Buys - różowo-fioletowo-biało-czarny, jednoczęściowy strój kąpielowy. Pochodzi on ze sklepu Bonjour Bizou, a jego ceny wynosi aż 25 stardollarów. Nie wiem jak Wam, ale nie podoba mi się kompletnie. Dziwne, całkiem zabawne cieniowanie, kiczowaty wygląd. Do tego okropnie wysoka cena, która jeszcze bardziej mnie zniechęca. Co myślicie o poniższym kostiumie? Kupicie go? Ja sobie - bez większego zastanawiania - odpuszczę.

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które otrzymają stardollary na jego zakup.

65 komentarzy:

  1. Ładny, bardzo mi się podoba :)

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak pisałam wielokrotnie pazerność adminów nie zna granić, moim zdaniem cena o połowę niższa byłaby zupełnie zadawalająca. A co do kostiumu za taką cenę to nic specjalnego.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny możliwe,że kupie.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy , będzie pasował do różnych stylizacji ;3

    PaulaXDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam bo zbieram hb ale nie podoba mi sie ;p

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet , nawet ale ta cena za wysoka jak na strój kąpielowy :)

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się, jeszcze ta cena..

    OdpowiedzUsuń
  9. kompletnie nie w moim stylu

    magista

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladne i to nawet bardzo z tymi kolorami tylko ze kosztowne wiec jeszcze ne wiem ale poniewaz zbieram Hb musze zaczc zbierac sd.
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem szczerze. Strój - ładny. Troche przypomina LE . A co do ceny, haha. Admini niedługą będą sprzedawać HB za 50 sd -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. taki sobie ale nie jst złe
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  13. Może się przydać, ale ta cena, no proszę...
    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  14. Totalna masakra.
    I wygląd i cena!

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  15. kupię, zbieram hb /;

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się nie podoba ale zbieram hb więc kupię

    OdpowiedzUsuń
  17. niezły, choć nie jest idealny :>także zbieram hb, chociaż teraz nie mam sd więc niestety nie mogę go kupić :(

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdyby może chociaż nie był różowy to byłby lepszy.. Ze względu na to, że zbieram hb to pewnie kupie.
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  19. Wizerunkowo mógłby ujść, ale cena powala

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny chyba kupię :D


    agaciad-_-b

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się podoba, tylko że przesadzili z ceną. :o

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  22. dosyć drogi, ale śliczny
    Mlpc

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny, ale kosztuje ;/


    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie kupuję, za taką cenę się nie opłaca. Szkoda sd. Ja dym bała max 15 sd za niego.

    Olcia052

    OdpowiedzUsuń
  25. Tzn , mi osobiście przypadł do gustu ! Jest taki inny - w sensie oryginalny lubie to ! :d
    roxii12

    OdpowiedzUsuń
  26. Brzydki i do tego drogi...

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się stanik. Ale za 25 sd? W życiu.

    Kiryee

    OdpowiedzUsuń
  28. Może nie za ładny, ale za jakiś czas będzie sporo warty :)

    Zg się

    karienne

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet Fajny , Chciałabym Go Kupić : D

    lade-gaga54321

    OdpowiedzUsuń
  30. Taki sobie.Zastanowie się nad kupnem=)
    dublewejusta

    OdpowiedzUsuń
  31. myślę przede wszystkim ,że ma absurdalna cenę

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny ,ale drogi ;p

    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziwny, ale ma ciekawy kolor

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  34. okropny!!!!!!!!!! kolor cena to porażka

    OdpowiedzUsuń
  35. Coś niezbyt mi się podoba. Na pewno nie kupię, a wszystko przez tą cenę. ; D

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  36. nie jest dopracowany ale mi sie podoba :) kupie bo mam malo strojów kąpielowych


    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo bardzo ładny
    MagdalenKaShy

    OdpowiedzUsuń
  38. Cena mi się tu najbardziej nie podoba :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  39. sliczny podoba mi sie ale drogi za połowę ceny bym kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Kicz. Do niczego nie będzie pasował + cena z kosmosu.

    gig7

    OdpowiedzUsuń
  41. Trochę żenada. Ale mus to mus, HB trzeba kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Hmm. Jakoś nie za bardzo mi się spodobał...



    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  43. Strój taki sobie, a cena to już przegięcie. Wiem że to jest HB ale 25sd to przesada..

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolorek raczej nie w moim stylu,ale cały strój mi się bardzo podoba ;).NIestety nie kupie go-nie mam wystarczająco sd. xd
    UUUUUlubella

    OdpowiedzUsuń
  45. Właśnie się zastanawiam. Może kupię, gdy będę miała za co xd. Zbieram HB, dlatego się zastanawiam. Szczególnie to on mi się nie podoba, chociaż coś w sobie ma... :P :D

    Aleksandra17.06

    OdpowiedzUsuń
  46. Zastanawiam się nad jego kupnem :)

    marti_xdd

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy ten kostium :) ALe jakbym miała dać na niego 25sd z "własnej kieszeni" to chyba bym się powstrzymała, nie lubię takich rzeczy :D


    Allunia252

    OdpowiedzUsuń