2012/06/20

Zmiany.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgY-lC8-A9rMLEUj557UcQ-yd2C_QCwEWWuUUx0MsEIAgDg8Rw3MLSGk3p_pohTyhP5E0GNumrT0ZsLqUv5RhIGto9dg8UKCloyW8BSOWgqlknhvc9g40xuGFVatleMOY1rQfhMfOlAFy0w/s1600/Untitled+1.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhtBvWBLNDIIz27RrUGaQOYCHBEtyDyHkKtxFj7xsniHHb55mkqn12vBqURG1vT_yK4D3zODTdKdQYns2T3Fi7-8xtCJR7MrObSUQtWnQzbU1YkqzF8kVbib9RQTa0LH58Iz8lOzkgskchT/s1600/Untitled+1.png
Wreszcie doczekaliśmy się nowości przygotowanych przez administratorów. Jak widzicie każdy symbol oznacza inną czynność, najeżdżając na nią możemy sprawdzić ile starpunktów otrzymamy. Co o tym myślicie? :) Nagrody zapisane na pasku będą widocznie po wejściu do naszego apartamentu, zatem w pewnym sensie możemy 'pochwalić się' naszymi osiągnięciami przed innymi użytkownikami.

Myślę, że to świetny sposób na przejście kolejnego poziomu, bo starpunkty zbieramy w bardzo szybkim tempie, jednak podejrzewam, że jest to jednorazowy zabieg a po zebraniu wszystkich nagród nie będziemy mogli zrobić tego ponownie. Ja w ciągu kilku minut zebrałam aż 103 starpunkty i wypełniłam całą półkę nagrodami, za to daję + tym zmianom.

28 komentarzy:

  1. Świetne! 103 starpunkty dziennie ?:P

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie te zmiany teraz pasują :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  3. @lidzik: no chyba właśnie nie dziennie (w sensie, że każdego dnia), podejrzewam, że wszystkie nagrody się zbierze i na tym będzie koniec

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda to ciekawie ,ale zobaczymy jak to będzie w praktyce się sprawdzać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany fajne ale co z nagrodami za zebranie tych punktów? Wiadomo czy będzie coś lepszego czy nie? Bo tak serio to tylko włosy są extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. podejrzewam że to jest jednorazowo... trochę bez sensu. stardoll coraz bardziej różoffy -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę to sprawdzić po szkole :)

    xmartax96

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest fajne tylko pod tym względem z zarabianiem sp ;D
    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem to super:)

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet podoba mi się ten pomysł. Motywujące są te puchary, by angażować się w tą grę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. O LOL. Kocham to. Idę to sprawdzić!

    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  12. O_O zaraz idę to sprawdzać.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli jednorazowo to glupio:/

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa co to jest i oby niejednorazowe

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się wydaje, że gdy przejdzie się di następnego poziomu to te 'statuetki' będziemy zbierać od nowa.
    Oczywiście tylko gdybam, ale jeśli byłoby to jednorazowo,to trochę bezsensu :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne to jest bo szybciej poziom idzie ;p
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  17. ten stardoll robi się kiczowaty i dla 8 - letnich dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie pooba mi sie za bardzo ale fajnie jest ze dostajemy za to starpunkty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie. Super że dostaje się za to jeszcze starpunkty

    Weronika0421

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie podobają mi się te zmiany. Na początku nie mogłam się w tym połapać. Ja tam wolałam starą wersję. Do tej trzeba się po prostu przyzwyczaić.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem zmiany bardziej na + ponieważ można zdobyć dość sporo sp w krótkim czasie :)

    Martissxx3

    OdpowiedzUsuń