2012/06/16

Hot or Not: Stylizacje

Udało mi się złapać busa powrotnego wcześniej niż sądziłam i Hot or Not odbędzie się dziś tak jak zawsze, z tym, że znów zastąpię Tlen. Mam nadzieję, że zrozumiecie te chwilowe zmiany :)




Clevleen97: Połowa stardolla ma taką twarz i stylizację typu 'spodnie, koszulka, trampki'. Muszę cię rozczarować, przez te uszy twój strój nie stał się ani trochę ciekawszy. Nie podoba mi się.
minerwaaa: Bardzo prosta. Bezpiecznie klasyczne kolory. Bez pomysłu i jeszcze dodatkowo nierówno nałożone na lalkę. Zajrzałam na twoje konto ...i lalką była dużo ciekawiej ubrana z pomysłem, dlatego nie wiem skąd ten nieciekawy strój.
VenusVirgin: Prosto, nudno, brak oryginalnego pomysłu czy podejścia do stylizacji. Na Twoim miejscu zaczęłabym od nowa dorzucając do tej białej bluzki jakąś spódniczkę z fajnym printem.






Clevleen97: Moje pierwsze pytanie, to: Po co ci dwie torebki? Nie ukrywam, że lubię warstwowe stylizacje, ale tą porównałabym do starego granatu zakopanego w ziemi. Niewypał. Tej sukience z DKNY trzeba nadawać lekkości, a nie przytłaczać ją kamizelkami i unisexowymi cardigianami.
minerwaaa: Widać, że miałaś pomysł na tą stylizacje. Szczególnie podoba mi się ożywienie szarej góry seledynową spódnicą. Trochę gorzej ma się sprawa z dodatkami. Przede wszystkim buty tu nie pasują, powinny być zdecydowanie cięższe i w ciemniejszym kolorze. Dwie torebki też wydają się nie potrzebne jedna wystarczyła by w zupełności.
VenusVirgin: Stylizacja robi niezłe pierwsze wrażenie, ale po zerknięciu na nią po raz drugi, jest coraz gorzej. Po pierwsze, dwie torebki. Po drugie, jest zbyt "ciężka". Podoba mi się połączenie zielonej sukienki i kwiatowej bluzki, ale tylko przy tym bym została i spróbowała stworzyć coś bardziej wiosennego.





Clevleen97: Słodko, jak po zjedzeniu tony cukierków. Nie wiem jaka była konwencja twojej stylizacji, ale chyba trochę ci nie wyszło. Może kamizelka, pasek, spódnica i top łączą się w jakiś zestaw, ale na pewno nie jest to zestaw, który mi się podoba. Dodatki też źle dobrane.
minerwaaa: Spójna, przemyślana stylizacja. Trochę słodko to wszystko wygląda, ale nie jest przesłodzone. Szkoda że nie zgrałaś koloru lakieru na paznokciach i szminki na ustach. Czapka co prawda kolorystycznie pasuje, ale jakoś dziwnie wygląda w tej letniej stylizacji.
VenusVirgin: Jestem na nie. Kolorystycznie jest OK, ale mam wrażenie, że jest tego wszystkiego za dużo w jednym miejscu. Namieszałaś z teksturami i wyszło nieciekawie. Jeśli zmieniłabyś dodatki, pewnie byłoby lepiej ;)





Clevleen97: Prosto, łatwo, brzydko. Nie wiem o czym myślałaś, podczas robienia tej stylizacji, ale chyba o niczym. Spalona słońcem, nudna twarz. Nie, nie, nie.
minerwaaa: Nie przekonuje mnie ten strój. Bieliźniane (blado różowe) szorty zestawione z czarnym i purpurą sprawiają złe wrażenie.
VenusVirgin: Nie podoba mi się. Pusta twarz, koronkowe szorty w połączeniu z czarnymi lakierowanymi butami i torebką wyglądają niezbyt korzystnie. Spróbuj jeszcze raz stworzyć coś z tymi szortami, bo nie są złe, tylko trzeba je odpowiednio wpleść w stylizację. 





Clevleen97: Nie wiem co tam robi to nakrycie głowy z LE. Co do stylizacji, to jest nieźle. Wszystko utrzymane w niedbałym, sportowym stylu. Wyciągnięta koszula i rozwiązany krawat wyglądają super.
minerwaaa: Bardzo dobra stylizacja .Prawidłowo zestawione kolory, dobrze dobrany detal. Jedynie nie bardzo rozumiem po co ten znaczek (LE) na nodze, ale za to pies świetnie dopełnia stylizację.
VenusVirgin: Bardzo fajna sportowo-casualowa stylizacja indywidualisty. Ale po kiego to LE na nóżce? :D
 _______________________________________________________________________

Proszę o potwierdzenie zgłoszenia w komentarzu pod tym postem i przygotowanie stylizacji na środę następujące osoby (Wasze outfity pojawią się w poście za dwa tygodnie):

JuliaWie
niania00
Vercia15Girl
zelkaaa___
dooodusiaaa
Czekoladka-XD
przyjacielska12

29 komentarzy:

  1. Niestety nie podoba mi się żadna stylizacja.Trochę brzydko i nijak
    Ale to tylko moje zdanie
    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  2. jedyna w mairę dobra stylizacja to stylizacja tego chlopaka

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  3. do każdej stylizacji mam jakieś "ale" ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko ostatnia stylizacja mi się spodobała :P
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  5. ogólnie myślałam że będę w innym ubraniu bo już z tydzień mam na sobie coś innego, ale ważne że jestem ^^
    Aleksis526

    OdpowiedzUsuń
  6. pominięto mnie ! też miałąm być ostatno potwierdzałam zgłoszenie prosze o umieszczenie mojej stylizacji w tym lub następnym HOT or NOT

    adazielona

    OdpowiedzUsuń
  7. Obstawiam że u chłopaka czapeczka LE miała być na psie, tylko trochę się przesunął? :D Niezbyt mi się podobają te stylizacje - jedynie ostatnia jest godna uwagi..
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  8. żadna stylizacja mi się nie podoba
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam swój udział :)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie najlepiej ubrany Radzio.Poland

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  11. a gdzie można się zgłosić do następnego hot or not ?

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie też pominięto a potwierdziłam zgłoszenie tydzień temu


    agaciad-_-b

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadna stylizacja mi się nie podoba .

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie postarali się z tego HOT & NOT , no jedynie Radzio.Poland jest nawet ładnie ubrany , a reszta ? Szkoda gadać ...

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  15. hej Utworzyłam bloga, morze chciała byś się wystawić na nim (blog o sprzedawaniu ciuszków stardoll.) :) spam
    wystawiania ubrań jest do 12lipca
    za darmo

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie mi się NIE podobają -,-

    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety kiepskie są te stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam bym sie zgłosić ... jak to zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałabym się zgłosić;p

    Mam na tym e-mailu dwa konta ze stardoll(yellow_frugo. i NiQueen)

    Ale ja chcę zgłosić yellow_frugo.

    ~yellow_frugo.

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnia stylizacja jest najlepsza:)
    sylwia150xd

    OdpowiedzUsuń
  21. potwierdzam zgłoszenie ;)
    zelkaaa___

    OdpowiedzUsuń