2012/06/26

Reklama - FLOberries

Witajcie, tutaj ponownie ja -Roksetka. Chciałam Wam przybliżyć sylwetkę mojego bloga, na którym wraz ze świetnymi i utalentowanymi ludźmi wykonuję metamorfozy Waszych lalek. Do tej niesamowitej ekipy, oprócz mnie, należą daniellecraig17, Elizka2121, tlen i Clevleen97. Jak widać są to osoby o ogromnym potencjale, który, mam nadzieję, pokażą na blogu.

Aby dostać metamorfozę wraz ze szczegółowym opisem Twojej lalki, radami i zaleceniami, wystarczy, że dodasz się do obserwatorów i zgłosisz się pod najnowszym postem lub w KG jeden z redaktorek.. Jest to element konieczny, lecz nie zabierze Ci dużo czasu, jeden klik i po sprawie. Zachęcamy także do wyrażania własnych opinii pod naszymi pracami.
Dodam, że dla stałych bywalców, którzy zostawią po sobie ślad, czekają ciekawe konkursy i loterie.

Pozdrawiamy, załoga FLO.


FLOberries.blogspot.com


Aktualna loteria prezentuje się tak: LINK



Plus wiele stardollarów :)

FLOberries.blogspot.com