2012/06/25

Spoilery

28 komentarzy:

  1. Łaadne.Mi podobają się te spodnie za kolana i te sandałki :) Na pewno kupię te spodenki za kolano, ale nad sandałkami się zastanowię, zależy od ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te pomarańczowe koturny są nawet ładne
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest nawet fajna, ale tak poza tym to wszystko wygląda jak piżama.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się tylko pomarańczowe buty podobają ;D

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie se... ;)

    sentimentx33/dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty mnie nie zaskakują..
    ..ale pomarańczowe 3/4 spodnie są cudne tak samo jak długie rurki w kratę - (ubóstwiam)
    Sukienki mogą być..

    OdpowiedzUsuń
  7. podwinięte spodnie i koturny pomarańczowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby koszula była krótsza...

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm, mieszane uczucia mam co do spodni i butów pomarańczowych oO

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  10. niech to będą darmówkiiii

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm... Fajne rybaczki ; p
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  12. Znośne są pomarańczowe buty i spodnie do kolan, no może z sukienką dało bu się coś wykombinować, ale nie ma szału.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomarańczowe koturny fajne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomarańczowe buty są całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nic mnie nie ZAINTERESOWAŁO=D
    dublewejusta

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne spodenki i sukienka :)


    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  17. pomarańczowe buty <3

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula w kratkę + pomarańczowe butki ♥

    OdpowiedzUsuń