2012/06/23

Darmowa sukienka

Aby ją zdobyć, należy wejść w poniższy link:

34 komentarze:

  1. Mam , już kiedyś była do zrobienia. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona już kiedyś była :). Pamiętam ją jeszcze ; 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna :)
    Martissxx3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, ale taką już mam więc nie robie

    OdpowiedzUsuń
  5. nie działa... :/

    agresywna_0

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją już od dawna.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna, taka wiosenna.

    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  8. już ją mam :) była kiedyś ...

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba, ale nie działa ://

    Pozdrawiam, juliakinga11 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobię. Fajny kolor i wzór

    Weronika0421

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bym chciała ja zrobić niestety mi nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  13. M_Themis, what are you talking about?

    OdpowiedzUsuń