2012/06/26

Nowy sklep - Jean Paul Gaultier

W Starplazie pojawił się już nowy sklep tribute - Jean Paul Gaultier. Ceny - jak na sklep tribute - są przyzwoite. Według mnie większość ciuchów z dostawy to porażka. Jeżeli chodzi o sukienki - z wyjątkiem brązowo-białej nie podoba mi się żadna. Do gustu przypadła mi jedna ze spódniczek - beżowa. Kupiłam też żakiet w biało-czerwone paski oraz czarną kurtkę. Z małym zawahaniem zaopatrzyłam się również w krótką, pasiastą bluzkę, białą koszulę i czarne koturny. Polecam także zakup beżowych podkolanówek, czarnych zakolanówek, różowej torebki, niebieskiego i słomianego paska, dwóch wianków, białego naszyjnika oraz obowiązkowo żółtych butów, które aktualnie kosztują 12 sm, ale najprawdopodobniej zmieni się to w najbliższym czasie. Co myślicie o kolekcji? Skusicie się na coś? :)

24 komentarze:

  1. zauważyłam własnie przez przupadek w starplazie ze te butki sa za sm to kupiłam bez wahania a and reszta sie zastanowię :)

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nie ma sklepu, ale rzeczy są w nowościach x.x

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam te buty i kurtkę skórzaną. Jeszcze się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już kupiłam te żółte buty choć piekne nie są ale to okazja, a sama kolekcja ma sporo ciekawych ubrań

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze je dokładnie obejrzeć i zobaczyć ceny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Okropnośc.Kopulam tylko buty za 12sm.Szkoda pieniędzy na ten szajs.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zółte buty są już na mnie. Cudne.!
    Kolekcja nawet ładna, ale niestety kaski brak.. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie podoba się tylko sukienka biało-beżowa, czarna kurtka i ewentualnie beżowa spódniczka, buty żółte kupiłam choć są koszmarne, mam nadzieję je później sprzedać. Wszystko by było dobrze gdyby admini nie spieszyli tak z tymi kolekcjami bo niestety po "antidote" zbankrutowałam.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi sporo rzeczy wpadło w oko, z pewnością kupię białą koszulę i czerwoną marynarkę:)Z pewnością podoba mi się dużo więcej rzeczy niż w limitowanej kolekcji! Gdzie zakupiłam tylko i wyłącznie naszyjnik! Czy rzeczy w tych sklepach też podlegają "promocją" czy "wyprzedażą?"
    uroczaaneczka4

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam te żółte buty za 12 sm , chociaż się zastanawiałam , bo są brzydkie i do niczego nie będą pasować no ale jednak się skusiłam ... :D
    BVB.LOVE

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo fajnie zostało mi 8 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  12. według mnie ciekawa kolekcja, na pewno coś kupię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie kupiłam tylko te buty za 12sm/błąd. Nad resztą się zastanawiam. Myślałam, że ta kolekcja będzie lepsza, no cóż pomyliłam się.


    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam wianki, różową torebkę, buty za 16 sm oraz zakolanówki w kropki.
    Ten Tibute mnie nie zachwycił.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  15. kupiłam buty za sm :) fajny błąd. i mam na oku jeszcze parę rzeczy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam buty za 12 sm ,a nad innymi rzeczami się jeszcze zastanowię :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi sie podoba tylko ta biała koszula i beżowa spódnica, nic więcej, a nuty kupiłam bo błąd

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolekcja taka sobie.Mi jedynie podobają się zakolanówki.

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  19. ubranka są bardzo fajne :3

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń