2012/06/16

Relacje z EURO 2012: Polska - Czechy

Dzisiaj o godzinie 20:45 rozpocznie się mecz Polski z Czechami. Jaki obstawiacie wynik? Myślę, że wygramy, jednak targają mną również pewne wątpliwości. „Franciszek Smuda postanowił zaufać Przemysławowi Tytoniowi i dać mu szansę w meczu z Czechami”. Sądzicie, że da sobie radę na bramce? Jak oceniacie grę Polaków podczas wtorkowego spotkania? Według mnie było świetnie. Kompletnie nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. Byłam pewna, że jeżeli przeciwnicy strzelili jedną bramkę, trafią do niej raz drugi, trzeci… Mam nadzieję, że teraz nie będą zbyt pewni siebie :)


Dodaję również poniżej czat. Wszelkie wulgaryzmy, reklamy (czy jakikolwiek spam) karane będą zablokowaniem.

28 komentarzy:

  1. BLOKUJECIE MNIE BEZ POWODU! powiem nutela ,,blokada''

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety po prostumieli też ciężki wysiłek ale mogli się postarać i strzelić choć jedną bramkę ta jedna bramka zapewniła by nam wyjście z grupy

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa, przegrali.Nikt się nie spodziewał.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakby wykorzystali te szanse na poczatku meczu to moim zdaniem bylaby szansa na 2:1
    a w drugiej polowie - szkoda gadac
    faulowali bez przerwy (widocznie juz czuli ze przegraja)

    ogolnie brakowalo im pewnosci siebie moim zdaniem
    i dobrze ze wzieli Tytonia:)
    z pelnym szacunkiem dla Szczesnego, ale moim zdaniem Wojtek by nie obronil jednej ciekawej bramki, nie pamietam w ktorej minucie... w kazdym badz razie byl rzut rozny i dosrodkowanie czechow - Tyton sobie swietnie poradzl :)

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  5. a mieliśmy 10 bramek wolnych no co za

    OdpowiedzUsuń
  6. Taa. Polska przegrała , już wypadła z gry .. :/

    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  7. Smuda jednak dobrze wybrał bramkarza. Większość się nie postarała, jedynie Błaszczykowski i Piszczek bardzo się starali. Trochę się zawiodłam, ale zawsze mogło być gorzej. Wg mnie powinni zostawić Smudę, nowy trener = nowy skład reprezentacji, a teraz mamy podstawy, wystarczy ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć! Ale to tylko moje zdanie którego przecież nikt nie weźmie pod uwagę. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda ze przegrali :(
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem załamana ;<
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza połowa była genialna, szkoda, że wszystkie strzały trafiały poza bramkę.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że przegrali z Czechami ale kiedyś musi być ten pierwszy raz :(. Moim zdaniem w pierwszej połowie graliśmy dobrze, przez większą część czasu mieliśmy przy sobie piłkę. W drugiej wszystko się zmieniło. Czesi zaczęli atakować i w końcu im się udało. Według mnie za dużo było w grze Polaków nerwów. Chcieli za wszelką cenę strzelić gola i dlatego w wielu sytuacjach strzelali na oślep. Jednak Tytoń, Błaszczykowski i Piszczek poradzili sobie dobrze. Trochę szkoda że Lewandowski był osamotniony. :(((

    OdpowiedzUsuń
  13. NI, NIE, NIE, NIE, NIE, wczorajszego dnia NIE BYŁO tak???? eyyhyhhyyh (rycze ;'(( ) już nie zobacze Szczęsnego, Lewandowskiego i Błaszczykowskiego na jednej murawie ;((((
    NNNNNNNIIIIIIIEEEEEEEE !!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta na górze: Odezwał się gimbus, który ogląda tylko mecze "jak są modne"...żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takiego obrotu sprawy się nie spodziewałam,ale przecież czasu nie cofniemy :( Najbardziej mi szkoda naszych piłkarzy bo przecież oni się bardzo starali(co widzieliśmy w pierwszej połowie)i to jest najważniejsze!Tylko nie piszcie że mamy słabą kadrę bo tak nie jest.Po prostu jest coś co nas blokuje..
    Musimy się przyłożyć do Mistrzostw Świata i będzie okey ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 0:1
    Mamy z głowy Euro.
    Wioluś
    Euro się dla nas skończyło i jedziemy do domu a nie gramy dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie, Euro to w pewnym sensie zabawa. Przegrali to przegrali, mówi się trudno. Jak dla mnie doszło do jakichś przekrętów, bo Rosji za nic poodejmowali punkty, a Czechom dodali za dużo, no ale cóż..

    OdpowiedzUsuń