2012/06/27

Tribute pod ostrzałem - stylizacje

Cześć. Tak jak pisałam wcześniej, przygotowałam dla Was kilka stylizacji z użyciem elementów z ostatniego sklepu Tribute - Jean Paul Gaultier. Ogółem kolekcja ta jest jak najbardziej udana, jest tam wiele perełek, które na pewno z czasem zyskają na wartości. Poza tym, ubrania są wykonane naprawdę fajnie i starannie. Ostatnia kolekcja Le czy Antidote mnie zawiodła - tragiczna grafika, a tutaj znowu widać taki powiew starszej dokładności. Jak dzisiaj zobaczyłam, że jest nowa kolekcja Dot i wyprzedaż w Starplazie to poczułam, że pewnie niedługo dadzą LE, aby każdy zamawiał doładowania czy coś w ten deseń. Czyżby administracja miała coraz mniejsze dochody? Nie sądzę. Ale przejdźmy do stylizacji:




Pierwszy set to połączenie różu z elementem czerwieni, co stwarza bardzo ciepły i przyjemny dla oka zestaw. Ten zapinany top, kamizelka - jak kto woli - to na pewno jeden z faworytów tej kolekcji. Ma świetny kolor, krój i nie spotkałam się do tej pory z żadnym podobnym. Torebka jest również świetna, lubię takie ułożone pod skosem kopertówki. W drugiej stylizacji musiałam Wam pokazać moje ulubione połączenie tych dwóch bluzek - uwielbiam je. Już bardzo dawno temu użyłam go w jednej stylizacji, a potem kilka razy to jeszcze powtórzyłam. Do tego dobrałam błyszczącą, dyskotekową spódniczkę o niesamowitym kolorze. Nie miałam pomysłu na buty, dlatego ,aby wydłużyć nogi, dałam odkryte platformy. Trzeci outfit to taka panna lekkich obyczajów w dobrym guście i bogatej dzielnicy. Naprawdę, to była pierwsza myśl jaka mi się nasunęła na głowę. Bardzo prosta stylizacja, ale pomimo takiego niechlujstwa w niej, to jednak coś tam jest - może mało zauważalne, ale coś mnie ciągnie. Ostatnia podoba mi się niesamowicie. Jak ja dawno nie robiłam czarno-białych stylizacji! Zapomniałam już jaka świetna jest ta kamizelka, którą zrobili darmówką. Koszula Tribute ma natomiast fantastyczne rękawy, które ciekawie dopełniają całość. Z dodatkami nie wiedziałam, czy mam iść w stronę minimalizmu czy raczej trochę metody kontrastowej. Dlatego bardziej ukierunkowałam się jednak na drugą opcję. Czarne rękawiczki, torebka, zakolanówki i wysokie wiązane buty jak najbardziej się spisały.

Co sądzicie o stylizacjach? Czy nie nudzą Was już one trochę?


__________________________________
Reklama
Chcesz wygrać 100 stardollarów? Weź udział w loterii. NIE CZEKAJ TYLKO WEJDŹ! http://my-life-is-pastel.blogspot.com/

26 komentarzy:

  1. Wszystkie świetne (naprawdę), ale zdecydowanie do gustu najbardziej przypadła mi trzecia stylizacja.

    "aby każdy zamawiał doładowania czy coś w ten deseń" - haha, uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są !
    mi się to NIGDY nie znudzi:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza 3 stylizacja, zaś każda z nich ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeci najbardziej mi się podoba.Oj,nie nudzą,nie nudzą.Nie mogę doczekać się następnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są świetne, ale 3 - zdecydowanie najlepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie najlepsza stylizacja to stylizacja nr 2.
    Mnie one nie nudzą - wręcz przeciwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia stylizacja jest cudowna, uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest źle, ale jakoś nie lubię połączeń czerwieni z różem i ta stylizacja mi się nie podoba.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak,teraz dodają tyle kolekcji i tego wszystkiego, że właśnie kasy nie ma na nic.
    Stylizacje są świetne,najlepsze to 2 i 3.Przekonałaś mnie do kupna tych rzeczy :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie za bardzo podobają mi się stylizacje.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje są prześliczne.Najbardziej podoba mi się 3 ♥

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "ż jaka świetna jest ta kamizelka, którą zrobili darmówką" tą kamizelkę można jeszcze zrobić? Jak tak, to piszcie do mnie, proszę! Annabeh6

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje są super, ale najlepsze dwie środkowe <3

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  15. trzecia mnie zachwyciła *-*, ale wszystkie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacje *.*
    najbardziej mi się podoba 2 i 3 ;)

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje.
    Wszystkie są w moim guście :)


    dada0005

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie nudzą mnie Twoje stylizacje, są naprawdę fajne i pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne stylizacje, wszystkie mi się podobają.
    Stylizacje uwielbiam i nigdy mi się nie znudzą.!!

    selenagomez.z6

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby ok, za połączeniem różu i czerwieni nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń