2012/06/27

Nowa kolekcja DOT

W Starplazie pojawiła się nowa kolekcja kosmetyków DOT. Kolorki są delikatne, pastelowe. Moim zdaniem bardzo ładne, wpasują się idealnie w panujące trendy. Na razie każdy kosmetyk kosztuje 999 stardollarów i jest to błąd. Gdy zostanie on naprawiony, na pewno kupię wszystkie cienie do powiek i zapewne większość szminek. Zainwestuję też w żółty i różowy puder - przez to, że są jaśniutkie, mogą się często przydać. Zaopatrzycie się w poniższe kosmetyki?
EDIT: Ceny są już normalne :)

27 komentarzy:

  1. pastelowe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne, tylko trochę późno, bo te kolory są już chwilę modne

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam kasy po tych wszystkich nowych kolekcjach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dlamnie strasznie kiczowate nie kupie nic ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam niektóre bardzo podobne.
    Jak dla mnie za jasne.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne kolorki cieni :) dobrze że 999 sd to był błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahaha, zastanawiam się czy znalazła się taka osoba, która kupiła kosmetyk za 999 sd xd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze się zastanowię nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie odpuszczę sobie, niestety brak sd po tych licznych dostawach.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam na razie cztery cienie i jedną pomadkę :) Ogólnie kolorki są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak znajdę na to kasę to tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są śliczne, niestety mam tylko 13 sd. ; (

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  13. Napewno coś kupię.Uwielbiam takie kolorki ♥

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam tylko niebieski cień do powiek.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie kolorki ♥ Na pewno coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno kupię jakiś cień do oczu *.*


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie delikatne kolory, może z czasem coś kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne pastelowe kolory(kocham), chętnie bym je kupiła ale kaski brak... :(

    selenagomez.z6

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się pochwalić, że KUPIŁAM WSZYSTKIE CIENIE DO POWIEK :) Kolorki znakomite lubię pastelowe odcienie są takie miłe. :) pozdrawiam Alciaaa

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie to wiosenna

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne kolorki może coś kupie

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne kolorki może coś kupie

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolekcja okazała, aczkolwiek zawiodła mnie. Wszystko wygląda tak samo, niemalże jak biel. Kupiłam kilka rzeczy, jednak szału nie ma..

    OdpowiedzUsuń