2013/02/14

Darmowa torebka i sukienka

1. Wejdź na ippath.net/proxy2
2. W okienko wpisz stardoll.com
3. Zaloguj się na Stardoll
4. W okienko wklej stardoll.com/pl/contest/view.php?id=3822 - TOREBKA
5. Weź udział w konkursie
6. W okienko wklej stardoll.com/pl/contest/view.php?id=3843 - SUKIENKA
7. Weź udział w konkursie

Torebka ma metkę sklepu Kohl's, sukienka natomiast - Sonia Rykiel Tribute. W szczególności polecam sprawienie sobie torebki, sama za chwilkę zrobię to na swoim głównym koncie. W powiększeniu może nie prezentuje się najciekawiej, ale w normalniejszym rozmiarze wygląda świetnie :)

27 komentarzy:

  1. Zrobię, świetne! Dzięki ;)


    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są, na pewno zrobię :) Dzięki!

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest po prostu piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi się nie chce wierzyć, że Sonia jest darmówką ;O <3

    alferalphie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobię, bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super torebka, sukienka mniej, ale jak Rykiel to zrobię

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wreszcie jakieś przyzwoite darmówki. Torebka świetna, w sukience przeszkadza mi trochę biały napis "Love", ale zawsze można zakryć dół i wykorzystać tylko górę. Zrobiłam obydwie darmówki.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  9. No, świetnie. Są osoby które tą sukienkę kupiły za jakieś 300 sd. Ja sama ją posiadam, choć kupiłam za mniejszą sumę, ale mogłabym sprzedać drogo. Teraz momentalnie spadła jej wartość. Admini nie powinni dawać takich ubrań jako darmówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. super prezenty na walentynki oczywiście już mam obie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie rzeczy są świetne wię cje kupiłam. Zakochałam sie w torebce *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że zrobię! Torebka cudna, a sukienka to Sonia *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobię obydwa jak się da :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebke juz mam bo kupilam jak byla w starplazie. Sukienke zrobie, zwlaszcza ze jest od Soni Rykiel ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oby dwie te darmówki mi się spodobały. Już je zrobiłam , co prawda użyć ich jeszcze nie użyłam bo nie miałam zbytnio czasu na kombinowanie. Co do torebki. mi w przybliżeniu jak i też w oddaleniu się podoba. Jest bardzo elegancka przy czym w prosty sposób można ją sobie zrobić. Co do sukienki. Ja lubię tego typu krój dekoltowy wyraża on kobiecość i elegancję :)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłam w końcu jakieś fajne darmówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Robię ;) Są exstra ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobię! torebka rodem od Gucci ;)


    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyzwoite :D
    Zrobiłaaam xd

    Miranda12546

    OdpowiedzUsuń