2013/02/23

Wybór dnia

Tym razem wyborem dnia zostały okulary z Hot Buys Weekly. Kosztują 12 stardollarów i są... bardzo nietwarzowe! Doll wygląda w nich jak mucha z wytrzeszczem oczu. Kolor mają ciekawy, niestety fason i wykonanie powodują, że wyglądają jak wyglądają. Gdy klikamy w obrazek na stronie głównej, przenosi nas jak zwykle do starplazy, ale okulary są schowane u góry - żeby je zyskać trzeba przeciągnąć doll troszeczkę w dół. Kupicie?

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które otrzymają sd na ich zakup.





37 komentarzy:

  1. W porównaniu do innych nie są zbyt ładne, ani nie robią szału, ale mi się i tak podobają.
    MartaBad

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi właśnie podobają się najbardziej z całej piątki . Ale narazie ich nie kupię ; c



    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  3. Są bardzo dziwne.Nie podobają mi się.


    kasia_teens

    OdpowiedzUsuń
  4. Są w pewien sposób inne, ale ta inność niestety mnie nie przekonuje. Nie kupię ich :<

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie podobają, są jedyną rzeczą którą bym kupiła ale mam jeden stardolar więc się nacieszę obrazkiem
    dorotmissi1999

    OdpowiedzUsuń
  6. Najciekawsze z całej kolekcji HB :)

    xwannawx

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. nie za bardzo podobają mi się kala_9506

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne są ;)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  10. te okulary nie przypadły mi szczególnie do gustu. Już w starplazie kiedy je przymierzałam choć wiedziałam że mnie na pewno nie stać chyba że za SM. Uznałam że okulary nie wyglądają dobrze na dol i w stylizacji. Aczkolwiek admini mogli sobie oszczędzić tych zielonych szczegółów czyli ich obramówek. Czyli np. zamiast tego kolory brązowy czy czarny, ale oczywiście admini lubią żywe kolory które moim zdaniem sa ładne ale nie w wszystkich wypadkach tak jak w tych. Uważam też że inna rzecz mogłaby zastąpić tych okularów miejsce.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Są...dosyć dziwne, ale w sposób negatywny;(
    Nie ma co marnować sd.

    zuzukee

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne i świetny kolor. Kształt wyróżnia je od wszystkich :P


    madzik1616

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi sie podobaja te okulary...fajnie wygladaja na dollce...fajne jak na hb...mysle ze warto je kupic

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie w moim stylu xd dla mnie są dziwne i nieładne ;/


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  15. nie podobają mi się, nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Są ładne, lecz nie wiem czy bym je kupiła :)

    zuzka55666

    OdpowiedzUsuń
  17. Są bardzo freaky:D Mają trochę uroku w sobie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze można z nimi zrobić zwariowaną stylizację :D Jednak ich nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie najlepszy hb z tej środy. Kupiłam je.
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne *.* Szkoda że nie mam kasy.
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  21. Po małych wahaniach je kupiłam. Nie są złe, chyba najlepsze z ostatnich HB.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  22. Są brzydkie, nie kupię. ;d

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  23. Ochydne są te okulary na pewno ich nie kupie ;)
    karolciaszal

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzydkie ... Nie kupuję ;P

    LongOla...

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne, zastanowie sie nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie za duże.. i za bardzo kiczowate..

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wyglądają najlepiej na dollce.. jak oczy muchy ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Brzydkie i niepraktyczne. Nie kupię.

    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  29. Oryginalne i fajne. ale nie wiem czy są warte ceny.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  30. oryginalne - na pewno, warte swojej ceny - nie sądzę, twarzowe - z całą pewnością nie!. Ich kształt i kolor pomimo tego że jest oryginalny i ciekawie wykonany to jednak sprawia że doll wygląda w nich jak mucha, zakrywając przy tym pół twarzy. Nie kupię.

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń