2013/02/15

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia zostały kolczyki z nowego sklepu Royalty. Możemy nabyć je za 13 stardollarów - jak na biżuterię to dużo, jednak patrząc na inne ceny w tym sklepie wydaje się to (w porównaniu z nimi) stosunkowo mało. Biżuteria jest ciekawa i na pewien sposób podoba mi się. Niestety, błąd 'za dużych rzeczy/peruk' spowodował że kolczyki są zbyt dużych rozmiarów. Mimo to może szkuszę się na ich kupno, a Wy?

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które otrzymają sd na ich zakup.


37 komentarzy:

  1. Nie jestem royalty, więc nie kupię. Mimo to nawet mi się podobają.

    aneciaak

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładne ^^

    PinkLove600

    OdpowiedzUsuń
  3. Są całkiem ładne. :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym była Royalty, to może bym je kupiła *o*

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem Royalty ... A kolczyki tak sobie mi się podobają ...

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie są złe i jak na ten sklep nie jest tak bardzo drogo. Może kupię, muszę się jeszcze zastanowić.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się, w dodatku są drogie ;/
    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem royalty i prawdę mówiąc nic mi sie nie podoba ze sklepu
    misiaStarfriend

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem royalty, a kolczyki mi się nie podobają..

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety nie jest Royalty ale jakbym była to może bym kupiła :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet jakbym była Royalty nie kupiłabym ich.



    kasia_teens

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie sa najgorsze ale raczej ich nie kupie ;)

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne ale nie skorzystam..

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szczęście jestem royality i kolczyki pomysłowe ale zastanowię się na zakup ich z powodu na cenę :O

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejciu, jakie ładne! Takie słodkie i póki jestem superstar myślę, że skuszę się na ich zakup.:)
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  16. przyznam, są ładne, ale ich nie kupię bo nie wiedziałabym jak je użyć :)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie się wcale nie podobają ;/


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem royalty, ale i tak sa brzydkie. ;d

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie posiadam statusu Royalty co mnie na początku już dyskryminuje i nie mogę tam nic kupić. No ale tam nie żałuję co prawda nie lubię mieć ograniczeń, że nie jestem np Royalty to nie mogę tam kupić to nie fer ale pomijając to. Kolczyki nie przypadły mi do gustu, ja tak w ogóle to rzadko kupuję biżuterie która zaś dojdzie do salonu piękności. A co najważniejsze jest strasznie droga jak na swoją jakość dlatego tez moim zdaniem nie zasługują te kolczyki na miano wyboru dnia.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają całkiem ciekawie *-* Ale niestety nie kupię poniewaz nie jestem royal :(

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem royality i chetnei bym z tego skorzystala i kupila te kolczyki...bardzo ladnie wygladaja na dopllce ale niestety nie mam tylu sd

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię długich kolczyków, nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie urzekają mnie...

    Princessa_W.R

    OdpowiedzUsuń
  24. Dość ciekawe... Może kupię.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne, ale niestety dla Royalty :C

    Miranda12546

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem całkiem.
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne nawet ale pech bo nie jestem royalty

    OdpowiedzUsuń
  28. nawet mi się podobają. przypominają mi niektóre kolczyki ze starych kolekcji GLAMRUS. Są ładne i dopracowane, myślę że warto je zakupić nawet za te 13sd, ponieważ z tego co widzę ceny biżuterii w Splendid czy GLAMRUS nie różnią się aż tak bardzo. Nie lubię jednak tego podziału na starmonety/stardollary tak bardzo jak wyróżnianie użytkowników ze względu na ich status ns, ss i royalty. zatem ja osobiście nie zamierzam nic kupować z tej nowej kolekcji, aby udowodnić aminom że ja bez tego też mogę się dobrze bawić na sd.

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń