2013/02/28

Stylowe inspiracje: Miranda Kerr

Postanowiłam zacząć nowy dział, w którym będę Wam przybliżać profil i styl osoby, fashionistki o nienagannym stylu ubierania się. Co więcej, postaram się znajdować ubrania w stylu danej postaci na stardollu, wykonywać stylizacje a czasami nawet makijaż. :) 


Na pierwszy ogień idzie osoba, której styl naprawdę uwielbiam i mam nadzieję, że Was też choć trochę zaciekawi, a może nawet zainspiruje. Dzisiejszą bohaterką jest Miranda Kerr. Znana 29-letnia, australijska modelka, Aniołek Victoria's Secret, na co dzień mama małego Flynn'a i żona sławnego aktora - Orlando Bloom'a. Co ciekawe, swoją figurę zawdzięcza nie tylko ćwiczeniom, ale też praktykowaniem jogi. 


Styl Mirandy to przede wszystkim street style i casual. Przeglądając jej stylizacje, można dostrzec ulubione elementy garderoby Kerr. Niewątpliwie są to cygaretki, płaszcze, blazery, koszule, ołówkowe spódnice, szpilki z czubkiem, baleriny, duże torby i okulary przeciwsłoneczne.

Co powinno się znaleźć w stardollowej szafie inspirowanej stylem Mirandy Kerr?

Stylizacje inspirowane stylem Kerr


Mam nadzieję, że artykuł się Wam podobał. Jeśli macie jakieś życzenia co do kolejnej osoby, której styl lubicie i mogłaby się tu pojawić, piszcie w komentarzach. :)

21 komentarzy:

  1. ooo ... ślicznie , zazdroszę talentu *.*
    karolciaszal

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne stylizacje. A na stępna gwiazda to może Marta Żmuda-Trzebiatowska.
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł i cudowne stylizacje :3

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  4. Miranda Kerr ma wg mnie świetny styl ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł! Ja jestem za Angeliną Jolie.
    Ma świetny styl.

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł i cudne stylizacje. ;)
    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ! ;> Nie mam pomysłu na gwiazdę. ;]

    whatmagda

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny artykuł, Miranda piękna. Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie. Styl Mariny, ubiera się ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny artykuł , ale Mirandy Kerr szczerze nie lubię :/

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny artykuł i stylizacje, czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tej Pani, ale jest sliczna i twoje stylizacje też! *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacje wyszły Ci cudowne! jestem pod wrażeniem :)
    nawet twoja lala jest troche do Mirandy podobna ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry artykuł.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne stylizacje ;)

    najbardziej podoba mi się stylizacja nr. 2 i 3 ;)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  17. Miranda jest bardzo ładna. Lubię jej styl, ale Ty akurat dodałaś średnio inspirujące outfity. Mogłaś wybrać lepsze bo ma ich naprawdę wiele.
    pozdrawiam- redhaylie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pomysł na gwiazdę: Lady GaGa. Jak Ci się uda, to chwała :O

    OdpowiedzUsuń