2013/02/14

Dziewczyna i chłopak - wszystko na opak*


Jak to jest z tymi Walentynkami? Przede wszystkim to święto zakochanych, które jest przez nich bardzo cenione. Co jednak, jeśli dostaniemy walentynkę od przyjaciela? Powinniśmy się martwić?

Przyjaźń damsko-męska jest silna. Przyjaciel mówi miłe rzeczy przyjaciółce, a ona nie boi się na nim polegać. Nie jest zazdrosna, pomaga mu w kłopotach sercowych. On nie pozostaje jej dłużny i dba, aby nie spotykała się z dopiero co spotkanymi chłopakami. Przyjaźń idealna i choć może ciężko w nią uwierzyć – istnieje. A ludzie bardzo jej szukają. Osobiście uważam, że przyjaciółki są niezwykle ważne i kochane, ale przyjaźń między dwoma przeciwnym płciami ma coś w sobie. Czujemy się bardziej kochani? Ciężko stwierdzić na czym to polega. Relacja ta nie jest jednak taka prosta, jak Wam się wydaje.

Z czasem rodzą się problemy. Chłopak (dajmy mu jakieś imię… Ed!) zna wszystkie jej sekrety i myśli. Podoba mu się jej tok myślenia, sposób bycia. Kathy kocha przyjaciela, ale tak jak rodzinę, a nie partnera. Ed dobrze o tym wie,  mimo to jednak myśli: co by było gdyby…? Zdarzają się mężczyźni silni psychicznie, którzy wiedzą, że dadzą radę żyć jako kumple, nie mężowie. Nieodwzajemnione uczucia zdarzają się jednak zwykle u nastolatków,  których czekanie nie jest silną stroną. Po za tym mają też kłopoty z okazywaniem uczuć. W dawnych czasach wszystko było bardziej przyzwoite, pełne taktu i romantyzmu. Teraz wszyscy gnamy za nowoczesnością, miło jednak zauważyć, że są jeszcze czasem chłopcy pełni uczuć i myśli. 

Kathy nie podkochiwała się w przyjacielu. Często jednak dziewczyna czuje coś do przyjaciela, a jeśli go też do niej ciągnie, relacja ta może być cudowna. Dlatego pamiętajcie, że warto zaryzykować. Jeżeli nie wyjdzie – trudno. Nie można jednak zapominać o takiej próbie… może kiedyś coś z tego jeszcze będzie? Oczywiście trzeba się postarać, aby relacje nie runęły. 

Uważam, że miłość powinna być odpowiedzialna, pełna uczuć i pewności. Powinna unosić nas, wyzwalać. Chłopak to najbliższy przyjaciel i kochanek w jednym, a jeśli już przed związkiem znaliśmy go i mieliśmy z nim dobre stosunki… tym lepiej! 

Kończąc, chciałabym powiedzieć, że miłość do każdego z nas przyjdzie z czasem. Możecie się jej nie spodziewać, ale ona po prostu otuli Was swym ciepłem i nie pozwoli odejść. Jeśli, więc Walentynki w tym roku spędzacie (tak jak ja) samotnie… nie martwcie się! A nuż ktoś wyzna Wam jeszcze dziś miłość?

SZCZĘŚLIWYCH WALENTYNEK




*Tytuł artykułu zaczerpnęłam od nazwy filmu o tej samej nazwie.

18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy artykuł ;) Ja również te walentynki spędzam samotnie, ale chciałabym się kiedyś zakochać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł, bardzo ciekawy :)
    WITAM W KLUBIE FOREVER ALONE :D
    (tzn. oby nie forever :o)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciekawy artykuł, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy artykuł... te Walentynki spędziłam sama... ale może następne, będą już z kimś :D

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny artykuł :) ciekawy
    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  6. sympatyczne jest to co napisałaś :)
    walentynki również samotne, ale nie przejmuję się tym wcale.. na siłe miłości nie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestey ja te Walentynki spędziłam sama ;(


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. samotnie:) Jestem zakochana, i powoli idzie do tego, że może z odwzajemnieniem:)pozdrawim!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny artykuł , tak w ogóle pomysł i co najważniejsze wykonanie. Ja tak naprawdę lubię twoje artykuły ponieważ w pełni określają dany temat i ciekawie to piszesz zachęcając nas do dalszego wgłębiania się w historię. Ja również walentynki spędziłam sama jak narazie nie mam drugiej połówki aczkolwiek zakochana też nie jestem :D Ale jeśli będę to wiem że nie będę tego kryć :D
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie napisałaś :) ja co roku spędzam walentynki sama i nic od nikogo nie dostaje :( może za rok się coś zmieni bo idę do nowej szkoły :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  12. przykro mi, ale nie podoba mi się ten artykuł. sztywny jakby piszący połknął kij, w dodatku jak przepisane z encyklopedii nie z przeżyć .. ktoś kto nie spotkał się z czymś takim nie powinien pisać ..

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham te artykuły ;D


    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  14. Arytkuł świetny, a co do moich walentynek to spędziłam je sama przy moim kochanym komputerze z gorącą czekoladą <3 Może nastepne walentynki będą lepsze :3

    OdpowiedzUsuń