2013/02/24

Pomysł

Wczoraj wieczorem wpadłam na pomysł nowego działu. Już od jakiegoś czasu pragnęłam wprowadzić coś od siebie, a teraz zaświtał mi pomysł. Chciałam, aby to 'coś' przyciągało uwagę, zarazem ciekawiąc. Na blogu jest już dużo modowych porad i sądzę, że kolejny taki dział byłby zbędny. Wymyśliłam, więc Kultury Świata. Na czym by to polegało? Muszę jeszcze wszystko obmyślić, ale zarys już mam; raz na jakiś czas dodawałabym posty opisujące różne kultury świata. Hinduską, chińską, japońską. Nie tylko ogólnie - różne plemiona także są interesujące. W postach znalazłyby się zdjęcia, informacje, ciekawostki. Postarałabym się też znaleźć ubrania na stardoll podobne do tych z różnych kultur, ale nic nie obiecuję, ponieważ może to być trudne.

 Co Wy na to? Chcielibyście taki dział?



37 komentarzy:

  1. Tak, ale jednak fajnie by było np. dodawać stylizacje, które powstały pod wpływem inspiracji tamtymi kulturami, czy coś. Wiadomo może być to trudne, ale na pewno zachęcałoby to ludzi do czytania a i stylizacje by cieszyły oko. Fajny pomysł, naprawdę fajny :)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. @prettybroooklyn
    Tak jak napisałam postaram się, ale mistrzem nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł, napewno przeczytałąbym kazdy z nich, ale szczerze mówiąc, duzo bardziej lubie notki związane z modą.
    ;p

    misslola_88

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł jestem za.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba ten pomysł. Ale fajniej byłoby, gdybyś -tak jak pisałaś, dodawała także ubrania na stardoll podobne do tych z różnych kultur. Bo sam opis tych kultur nie zachęca do przeczytania posta, zwłaszcza, jeśli jest okropnie długi -moim zdaniem. Ale oczywiście to jest tylko moja sugestia, i moja opinia. Wiem jak jest - mało czasu i trochę żmudna praca. Zrób tak, jak będzie Ci najlepiej odpowiadało, i żeby Tobie także sprawiało to frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie podoba ; /

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten pomysł ;)
    karolciaszal

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być ciekawie. :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  9. Może być ciekawie. :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  10. mala_gwiazda11 - konto kolezanki, robilam jej pokoje hinduski więc zapraszazm jesli bd potrzebowala czegos;p

    OdpowiedzUsuń
  11. @Tynka (jaka-gwiazdka)

    Dzięki, jeśli dział będzie zrealizowany... to wezmę to pod uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł moze to byc bardzo ciekawe dla naszej wiedzy jak i również osób kochającą wszelaką mode

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry pomysł ,tylko mało swiązany ze stardoll ; \ nie ten blog. jak już to same stylizacje z danej kultury ;p
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, ale jednak fajnie by było np. dodawać stylizacje, które powstały pod wpływem inspiracji tamtymi kulturami, czy coś. Wiadomo może być to trudne, ale na pewno zachęcałoby to ludzi do czytania a i stylizacje by cieszyły oko. Fajny pomysł, naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już kiedyś o tym myślałam ;) Genialny pomysł, z wielką chęcią będę czytać :D
    Taj Mahal ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę że jak najbardziej ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  17. szczerze ze samo czytanie notatek z Google jest zbędne , myślę że jak wracamy ze szkoły to wiedzy mamy po uszy . Szukanie strojów , sama powiedziałaś że to trudne więc jeśli to blog o stardoll to po co jakieś informacje skopiowane z Wikipedii ? no nie wiem zrób jak uważasz , ja nie będę czytać i oczekiwać tego rodzajów postów . No moje zdanie , bo skoro pytasz ty myślę że liczysz się z tym ze ktoś może mieć inne zdanie .
    Pozdrawiam . Miłego dnia .
    NiceSony77

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem jak najbardziej na tak, lubię poznawać różne kultury

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł według mnie :)
    Poznawalibyśmy inne kraje, ucząc się tak naprawdę o nich :D Jestem za!


    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej wolałabym coś związane z modą. Chociaż lubie czytac o roznych kulturach .

    amys231

    OdpowiedzUsuń
  21. DLa mnie jest to zbędne. I tak bym tego nie czytała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł! Chętnie poczytałabym coś o kulturach w innych krajach :)

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie byłoby poczytać różnych ciekawostek związanych z inną kulturą itp. :) Bardzo fajny pomysł

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysł ciekawy, ale myślę, że za bardzo od biega od stardolla. Przecież to blog o tematyce stardollowej... jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mądry pomysł. ;D

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  26. jeśli zajmnie się tym ktoś, kto będzie miał na prawdę pojęcie o temacie, to pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wezmę udziału nawet jeśli taki konkurs się pojawi.. pewnie znów nie będe brana pod uwagę ((:

    OdpowiedzUsuń
  28. @ Anemore
    Nie mówimy tu o konkursie, a o nowym dziale.
    Co do poprzedniego konkursu - bardzo mi przykro, ale Twój profil jest dla mnie niedostępny :/

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem za tym! z chęcią poczytałabym o kulturach innych państw, to może być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń