2013/02/25

Zbiór darmówek

-Wejdź na proxy.ianaz.com lub hideme.be
- W okienko wpisz stardoll.com
-Zaloguj się
-W ono bramki wklej i kliknij enter;
www.stardoll.com/br/clubs/home.php?id=4220967&action=ma&ac=4220967
-Następnie w okno bramki wklej i kiknij enter;
www.stardoll.com/en/do/campaign/giveItem.php?id=50&hash=00f18bec849710497ea66d8b77b2bfca
-Gotowe


-Musisz być zalogowany/a na stardoll
-Wejdź TU
-W okienko pod napisem "Zrealizuj kod Bonu Upominkowego" wklej;
RH-UV1FXCGLX
-Gotowe


(Co do bluzy nie jestem pewna, dostałam ją razem z lalką)
-Wejdź na proxoin.com lub dontfilter.us
-W okienko wpisz stardoll.com
-Gotowe


-Wchodzimy na justproxy.co.uk lub krabappel.com/ppi
-Wpisujemy stardoll.com
-Logujemy się
-W oko bramki wklejamy;
http://ox.stardoll.com/www/delivery/ck.php?bannerid=34910
-Przechodząc może nam się pojawić Error, klikamy u dołu here.
-Zostajemy przekierowani na facebooka, nie musimy się logować.
-Gotowe


-Wejdź na krabappel.com/ppi
-W okienko wklej http://www.stardoll.com/en/
-Zaloguj się
-Wklej;
http://www.stardoll.com/do/campaign/giveItem.php?id=20&hash=f20ef63d22cbec434cd5c9f8f9106ffc
-Gotowe

Postaram się dodać jeszcze trochę darmówek innym razem ;)

14 komentarzy:

  1. Zrobię tylko buty,
    no i może sukienkę.
    Reszta jakoś nie specjalnie mi przypadła do gustu.

    Stylowa.Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotków i lalek nie potrzebuję, buty i torebkę mam, może zrobię jeszcze tą sukienkę :3

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  3. może zrobię niektóre darmówki :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobię sukienkę, zwierzątka, a lalka może się przyda

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko już dawno zrobiłam

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwierzaki mam, reszty nie robię ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nic nie zrobię ;)

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tą ostatnia niebieska sukienke, jak na darmówke to ujdzie ;)
    karolciaszal

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłam buty i sukienkę (: Całkiem ładne a reszta nieużyteczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią zrobię sukienkę, torebkę i kotka :)

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  11. może zrobię torbę i buty

    OdpowiedzUsuń
  12. Robię sukienkę, buty i kociaka. ;p Jeśli mi się będzie chciało to skuszę się na resztę.





    Minuska09

    OdpowiedzUsuń