2013/02/14

Spoilery inspirowane Paryżem

37 komentarzy:

  1. Sukienka i berecik <3 Śliczne ;3

    KiciaLight

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby fajne, ale nie wiem czy kiedykolwiek będzie okazja je założyć. Berecik i apaszka spoko reszta trochę przesadzona, zwłaszcza rajstopy.

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  3. Yaay! Podobają mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beret był kiedyś darmówką. Nie mogę się doczekać kiedy ciuchy trafią do starplazy.

    OdpowiedzUsuń
  5. supcio berecik sie mi podoba polowałam juz na niego od dawna był kiedys darmowka ale nie udalo sie mi go zrobic:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się apaszka i torebka. Artykułów jest 5, więc wygląda mi to na kolejną dostawę HB Weekly, która pojawi się w przyszłym tygodniu. Zastanawia mnie, dlaczego w spoilerach ukazał się beret, który był kiedyś darmówką, a jeszcze wcześniej można go było kupić bodajże za 4 sd w Starplazie.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądze że to hb weekly. Sliczne.



    FinalCarly

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka i beret <3 Zakochałam się w nich ..

    blankaShy

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko jest śliczne :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  10. Beret już mam (zdobyłam go dzięki darmówce)
    Byłabym niezmiernie szczęśliwa, gdyby sukienka okazała się darmówką... ale pewnie tak nie będzie, gdyż najprawdopodobniej są to HB Weekly
    :((

    0lusia69

    OdpowiedzUsuń
  11. To znaczy ze możemy się ich spodziewać w starplazie ? Nie mogę się doczekać - berecik marzenie !

    OdpowiedzUsuń
  12. ale beret był kiedyś w DKNY, jeśli się nie mylę?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy to chyba jakaś kampania o Francji się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam już ten beret... nie można go sprzedawać teraz, pewnie dlatego, że wchodzi do starplazy... myślę że to będą nowe Hot Buys Weekly... szkoda, że nie mam stardollarów :/

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) beret jest najllepszy ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli to HB Weekly tpierwsze udane!kupię chyba wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli to HB Weekly tpierwsze udane!kupię chyba wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko mi się podoba, najbardziej torba,berecik i sukienka :D <3

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne ciuszki, już nie mogę się doczekać :D

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję ze to nowe HB! Bo jeżeli to do sklepu dla royal to troszkę się zawiodę :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka wpadła mi w oko

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  22. U ! Mam pewne podejrzenia że te rzeczy będą nowymi środowymi hb ponieważ w końcu jest ich pięć i mają one wspólną cechę- Paryż . A w wypadku poprzednich cała dostawa miała podobny a nie inny motyw. Szczerze mówiąc ciesze się ponieważ ubrania jak i dodatki bardzo mi się podobają i będę starała się ja szybko zakupić w miarę moich możliwości i oczywiście jeżeli będą po niewygórowanych cenach.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny beret i rajstopy ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny beret i rajstopy ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka jest fajna ,torba też,berecik tak samo ,chusta też jest fajna i rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapewne nowe HotBuys :) marysiad

    OdpowiedzUsuń
  27. beret już skądś mam..
    sukienka ładna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super!! Nie mogę się doczekać!♥
    Napewno kupię berecik i sukienkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. beret *.*

    nie mogę się doczekać..


    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam beret :D
    Ale i tak wszystko mi się podddobbaa!

    Miranda12546

    OdpowiedzUsuń