2013/02/21

Wybór dnia

W tym tygodniu do starplazy doszły nowe HB Weekly, a jednym z nich jest dzisiejszy wybór dnia.
Mowa o wisiorku składającym się ze złotego łańcucha i czerwonej zawieszki w kształcie ust. Wisior kosztuje 10 stardollarów, więc nie jest to jakaś wygórowana cena. Z początku miałam złe odczucia co do dziesiejszego wyboru dnia, ale teraz sądzę, że w pewnych stylizacjach może okazać się świetnym dodatkiem! Jest oryginalny, a dzięki czerwieni nasz outfit będzie jeszcze ciekawszy, niż zwykle. Też tak uważacie czy macie może odmienne zdanie?

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które otrzymają sd na jego kupno.



42 komentarze:

  1. Beznadziejne te hb.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny jest kupiłabym gdyby nie cena. Własnie go oglądałam ; )

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłabym gdyby był sam łańcuch, bez ust. One niszczą wszystko. Ja uwielbiam złote dodatki, więc jak powtarzam, gdyby nie usta, kupiłabym na 100% :)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  4. też kocham złoto i złote ozdoby. gdyby usta i łańcuch podzielić na dwie części i zrobić łańcuch i usta oddzielnie, wtedy zainwestowałabym w obydwie rzeczy.
    19981024

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbytnio urodziwy to on nie jest...

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  6. gdyby nie te usta to byłby super! Może lepiej by wyglądał gdyby był trochę mniejszy, teraz wygada na doll dość potężnie

    xwannawx

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie brzydka

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się, coraz gorsze hb na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten wybór ale nie wiem po co są te kropki na ustach ;3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podoba mi sie ;/

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten tandetny łańcuszek jet okropny. Zdecydowanie go nie kupię.
    MartaBad

    OdpowiedzUsuń
  12. słabe te hb
    misiaStarFriend

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm mysle ze z tych wszystkich rzeczy jest najfajniejszy może go kupię zobacze

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet fajny :) Zastanowię się nad jego kupnem ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny jest :) raczej go kupię :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba nigdy się do tego naszyjnika nie przekonam ;/



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się ten wisiorek szczególnie nie podoba. Aczkolwiek w jednej stylizacji pasuje a w drugiej nie. Dlatego właśnie nie lubię biżuterii zakładanej w salonie piękności. Chodzi o to że zapisuje się w każdym pokoju ( w stylizacji ) a że mam w każdym inny styl a więc każdy musiałabym przypasowywać do danego dodatku trochę idiotyczne. A co do niego. Jest moim zdaniem za bardzo skombinowany lepszy byłby prosty np sam złoty. Nie kupię go i też nie zgadzam się że został wyborem dnia.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Za duży, diamentowe zęby okropne no i nie chowa się pod włosami...

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet mi się podoba. Jak na razie najlepszy hb.

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny, kupiłam go. lubię taką inność
    zunielka

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się bardzo podoba. :)) Chyba kupię.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  22. kupiła bym ale nie mam kasy:(

    marysiad

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się zastanawiam nad kupnem tego ale nie jestem pewna ...

    LongOla...

    OdpowiedzUsuń
  24. taki sobie (;

    psychiczna98

    OdpowiedzUsuń
  25. Można zrobić z nim na prawdę fajną stylizację, najlepiej w stylu 'ulicznym' ale do glamrockowych też można go jakoś wkomponować :)


    jamajka98

    OdpowiedzUsuń
  26. a mi sie bardzo podoba...jakos tak przypadla mi do gustu...wyglada ladnie na dollce no i to hb wiec chyba kupie

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  27. naszyjnik nie jest w moim stylu.. sprawia wrażenie "ciężkiego" ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny, szkoda że kasy brak.
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się, jednak cały czas waham się nad jego kupnem. Szkoda, że zakłada się go w salonie piękności.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie kupię, wszystkie te hb weekly są do kitu prosto mówiąc :c

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie tandeta.. i brzydki.. wiec nie kupię.

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  32. nie podoba mi się. kompletnie nie mój styl. sprawia wrażenie masywnego i ciężkiego łańcucha i do tego jeszcze te kiczowate, tandetne usta z diamencikami. Nie umiałabym go dobrać do żadnej z moich stylizacji, więc go raczej nie kupię. Nie wiem jednak tego w 100% bo skoro napisałaś że sama też nie byłaś na początku do niego przekonana jednak z czasem zmieniłaś zdanie, to kto wie może jak zobaczę go w jakieś ciekawej stylizacji to zainspiruje mnie to do stworzenia własnej. właśnie! może zrobisz jakąś stylizację z jego użyciem żeby i nas przekonać do jego zakupu?? pliss^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń