2013/02/26

Nowa opcja

Admini wprowadzili nową opcję a mianowicie opcję robienie zdjęć w StarDesign Hair. Według mnie to świetny pomysł. Chcemy sprzedać jaką fryzurę ale nie wiemy czy warto ją kupować bo być może nikomu się nie spodoba. Robienie zdjęć to jeden z lepszych pomysłów. Niestety nie obyło się bez błędu. Nie wiem jak u was ale u mnie obcięło na zdjęciu wszystko oprócz ciała, zmieniło kolor ust na czarny, brak oczu itd.
A co wy sądzicie? U was też są takie błędy?
(za informacje dziękuję emo012Fairy)


22 komentarze:

  1. Myślę, że jest to bardzo przydatna opcja, jednak nie wiem czy też mam błąd, bo jeszcze z niej nie korzystałam ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się chyba nie przyda :(
    A nie wiem czy też mam błąd, bo dziś jeszcze na stardollu nie byłam. :P


    Stylowa.Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest wszystko normalnie ;)

    afusia321

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mnie wzrok nie myli skopiowałaś mikolaja laguz, oj nieładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. love me ♥♥
    Co, nie rozumiem. Wszystko robiła sama, napisałam, zrobiłam obrazek itd. Informacja od czytelniczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, ale jeszcze nie próbowałam

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  7. hm.. sama nie wiem co o tym myslec.. zobacze w trakcie tworzenia czegoś i gdy będe potrzebować zdjęć (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się przestraszyłam tej doll O.O

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze powiedziawszy to nawet jej nie zauważyłam! XD. Szkoda, że są błędy. Byłaby przydatna.


    niebieski119

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam projektowac włosy ale zazwyczaj boje sie czy potem ktos kupi. Mi głowa się tak dziwnie skurcza a usta stają się brązowe

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze też mam cos takiego :/
    karolciaszal

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna opcja , ale u mnie też jest ten błąd ;/ .


    LongOla...

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry pomysł! mam nadzieję, że z czasem błąd naprawią.

    OdpowiedzUsuń
  14. myślę że admini naprawią ten błąd :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulinos
    Wątpię ponieważ już od kilku użytkowników wiem, że wszystko jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dobry pomysł ;3
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie przyciemniło policzki na czerwono i zrobiło beżowe usta -.-

    laska14

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jest inny błąd. Gdy wyłączam swoją fryzurę i wkładam zaprojektowaną, na aparacie widać mi swoją fryzurę pod zaprojektowaną.
    ~GreatGoldSilver

    OdpowiedzUsuń