2013/02/23

NA TROPIE - PPQ + co warto kupić?

PPQ AW 2013 - co myślę?
Chciałoby się rzec, że realne odpowiedniki ubrań i dodatków z najnowszej kolekcji PPQ "robią robotę". Jeśli chodzi o te stardollowe - niekoniecznie. Dostrzegam tam coś odpychającego i pretensjonalnego. Jestem trochę zawiedziona, gdyż żadne z pięter, nie wzbudziło u mnie nadmiernej ekscytacji, kołatania serca, czy oczu świecących się z zachwytu. Chcąc, nie chcąc - w morzu kiczu szukałam "perełek". Właściwie - dlaczego użyłam słowa kicz? Moim zdaniem graficy się nie popisali. Świecące tekstury na myśl przywodzą mi pierwsze, stardollowe ubrania, które mieliśmy okazję oglądać jakieś siedem lat temu. Nie wzięli pod uwagę także kształtów, za czym idą kłopoty z wykorzystaniem pewnych rzeczy przy tworzeniu stylizacji. Nie wiem jak wy - ale ja nie jestem wielką fanką zestawów, gdzie na doll zarzucamy jedynie płaszcz. Zdecydowanie bardziej przemawia do mnie zabawa kolorami, fakturami i łączenie poszczególnych elementów w całość.

Co warto kupić? - czyli perły w morzu tandety



#1: Na pierwszy ogień idzie body. Tak jak nie jestem przekonana do góry, tak jestem absolutnie zakochana w dole. Futrzane spodenki to strzał w dziesiątkę - zarówno pod względem trendów, jak i estetycznego piękna. Myślę, że warto mieć je w swojej szafie, może stać się bazą przy tworzeniu wielu stylizacji.
#2: Blazer w stylu oversize, z pewnością jest to rzecz, będąca na czasie. Czy podbił moje serce? Niekoniecznie, muszę przyznać, że miałam wątpliwości, co do tego, czy warto go kupić. 22 stardollary to dla niektórych z Was niemała inwestycja. Lekki połysk o dziwo mi tutaj "nie wadzi", wręcz przeciwnie - dodaje charakteru. Jeśli możecie przeznaczyć taką sumę, to myślę, że mimo wszystko warto go kupić. Uniwersalna paleta kolorystyczna zwiększa ilość zestawień, możliwych do stworzenia.
#3: Torebka "Mademoiselle Handbag", czy to możliwe, aby jedna rzecz była zarówno tak niecodzienna i stereotypowa? Zaliczyłabym ją do kategorii "sportowa elegancja". Z jednej strony jest czymś wykwintnym, z drugiej dosyć oklepanym. Zwykła, mała, czarna torebka ze złotymi elementami - takich na Stardoll była już cała masa. Mimo wszystko w jakiś sposób skupia na sobie uwagę, nie wiem czy za sprawą nazwy, czy swojej niecodziennej formy.
#4 i #5: Rajstopy - bardzo przydatne, chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego je kupiłam? Kolejne w kolorze czerni, tym razem nieco bardziej kryjące niż inne, być może kiedyś się przydadzą. No a mleczne -  mają przepiękne zdobienia na kolanach.


Jeśli będziecie chcieli, to przygotuję także post "stylizacje eksterioryzacje", gdzie pokażę, jak wykorzystać wszystkie te rzeczy w praktyce. Buziaki!
I standardowo zapraszam do obserwowania i komentowania www.ladykaci.blogspot.com :)

14 komentarzy:

  1. Jestem za tym byś zrobiła te "stylizacje eksterioryzacje"
    Bo naprawdę możesz wykryć tzn. perełki wśród ubrań ;)

    LongOla...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny artykuł. Z chęcią oglądnęłabym te Twoje "stylizacje eksterioryzacje" :D

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię czytać tego typu artykuły, najlepiej moim zdaniem wykonuje ją kaci ♥ jest bardzo dużo fajnych i cennych wskazówek do zapamiętania.

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie opisane ciuchy, jednak niekoniecznie mi się podobają. Moim ulubieńcem z nowej dostawy jest zielona spódnica *,* jestem za zrobieniem stylizacji :) ciekawi mnie jak połączysz te ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad kupnem tego oversize, aczkolwiek nie jest mi tak bardzo potrzebny :)

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad kupnem tego oversize, aczkolwiek nie jest mi tak bardzo potrzebny :)

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za stylizacjami! :3 Co do twoich wyborów dorzuciłabym kilka sukienek i lista byłaby idealna :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie bardzo ładna jest zielona spódnica ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupiłam żadnej z rzeczy, które wybrałaś. Za to kupiłam bodjaże 3 sukienki, uważam że te szaro-białe są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same C U D E Ń K A . :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem za twoimi stylizacjami i na pewno coś kupię z tego sklepu

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem za zieloną spódnicą .! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To była ogólnie udana kolekcja PPQ , te rzeczy są bardzo ładne ;P
    karolciaszal

    OdpowiedzUsuń
  14. co prawda to prawda.. kolekcja również nie wzbudziła we mnie ekscytacji i właściwie nic jeszcze nie kupiłam.. jednak podoba mi się ten blezer, może będzie jakaś przecena to go sobie wtedy kupie ;p

    OdpowiedzUsuń