2013/02/24

Kampania - New Style Boutique

      Na stardoll weszła nowa kampania pt. New Style Boutique. Z tej, że okazji zmieniono wygląd w Stardesign Fashion. Chcąc coś zaprojektować mamy do dyspozycji zaledwie trzy szablony a mianowicie torbę, sukienkę oraz narzutkę. Jeżeli będziemy chcieli zakupić dany projekt musimy uzupełnić nasze dane osobowe. Cała kampania to konkurs polegający na tym, że użytkownicy tworzą projekty a admini wybiorą najlepszy projekt, umieszczą w sklepie a pomysłodawcę nagrodzą 400sm. Weźmiecie udział?


Źródło - Dla osób uzależnionych od stardoll

23 komentarze:

  1. Zrobiłam tam jakieś coś z tym sweterkiem :D

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  2. Wezmę udział ;)

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię, ale 400sm to słaba nagroda XD

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wezmę udziął ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaprojektowałam wzorzystą sukienkę ;)
    I chyba skuszę się na coś jeszcze.

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzięłam udział ;D

    blankaShy S.E.L.E.N.A_XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Może wezmę udział ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wezmę raczej udziału ;)

    Stylowa.Karola

    OdpowiedzUsuń
  9. dosc ciekawa oferta konkursowa
    lubie tworzyc nowe projekty wiec na pewno wezme udział w tym konkursie

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez chyba nie wezmę udziału ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzięłam udział, a co mi tam. :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzięłam udział, a co mi tam. :d

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm ale ja zadnej takiej wiadomosci nie dostałam:( ani w star desig tego nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie zaprojektuję, ubrania mi się nie podobają.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  15. Może coś zaprojektuje, ale jeszcze nie wiem ;P
    karolciaszal

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaprojektowałam sweterek, ale dla siebie, nie dla wygrania konkursu xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie zrobili tą kampanię ja już wzięłam w niej udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno wezmę udział :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  19. Hm.. może wezmę udział.. ale raczej wątpię.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mam talentu do projektowania, więc nie zgłaszam się :P

    OdpowiedzUsuń