2013/02/23

Zaginione lakiery

Pamiętacie jak pisałam Wam, że dwa lakiery nie zostały dodane do nowej kolekcji Polished? Przed chwilą zauważyłam naprawę tego błędu - zguby znalazły się na swoim miejscu, widać jednak, że 'zostały' wciśnięte tam na siłę. Obydwa kosztują 16sd i ku mojemu zdziwieniu każdy z nich jest czarno-biały, gdy jeden z nich w wiadomości od adminów (pierwszy od lewej) miał turkusowy odcień. Szkoda, gdyż w ten sposób żadnego z nich nie widać z daleka. Zamierzacie któryś z nich kupić?



14 komentarzy:

  1. Podobają mi się, ale z uwagi na cenę nie kupię ;) Lakiery powinny kosztować ok. 5/6 sd, szczególnie, że są tak mało widoczne..

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie kupię, nie podobają mi się jakoś specjalnie, chociaż może gdyby ten co miał pierwotnie turkusowe elementy miał je teraz, kupno jego wchodziłoby w grę. Ale tak to na pewno nie kupię, żadnego z nich.

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm.. na ciemnych paznokciach niestety nie widac, ale i tak nie mam zamiaru wydawania sd, a przynajmiej w tak dużej ilosci za wzroki..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, ale z kolorem byłyby ładniejsze ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet fajnie ponieważ te lakiery już na reklamie mi się bardzo spodobały i chciałam je mieć ponieważ mają fajne i zarazem interesujące wzory które można fajnie wykorzystać. To był mały błąd z strony adminów no ale co tam trochę czasu a i tak doszły. jednak ja nie planuje ich zakupu mimo że mi się podobają ale sa ważniejsze fakty takie jak brak SD na ich kupno. A i tak są drogie choć jak na lakiery to cena ich jest wy normowana.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie kupię. Nie podobają mi się. Aczkolwiek lakier z lewej, gdyby nie był czarno-biały był by o wiele ładniejszy, i kto wie... Ale ja nie wydaję sd na lakiery, według mnie to wyrzucenie kaski w błoto. I są tak mało widoczne. Nie warto, moim zdaniem.

    1Izabela

    OdpowiedzUsuń
  7. Też raczej nie kupię. Jak dla mnie, co niektórzy wspominali, są dość niewidoczne, może gdyby były tańsze lub miałyby te turkusowe odcienie. Ale tak, to w żadnym wypadku.

    wielobarwne.blogspot.com
    paula7777anime

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak mi srodków na ich zakup, a nawet gdybym je miała to i tak bym nie kupiła. Lakiery niczym nie urzekają.

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  9. może kupię jakieś ;)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  10. Turkusowy był dużo ładniejszy

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak ich nie kupię.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kupię ich, nie podobaja mi się ;P
    karolciaszal

    OdpowiedzUsuń
  13. faajne wzory,podobają mi się

    OdpowiedzUsuń