2013/02/27

Wyniki

WYNIKI KONKURSU "RANDKA (PRAWIE) IDEALNA"

I miejsce (150 stardollarów) - Karolina3897

II miejsce (100 stardollarów) - nivea11
 Masakra z Micha\xC5\x82em

III miejsce (50 stardollarów) - joyless
_______________________________________________________________

WYNIKI WALENTYNKOWYCH MINI KONKURSÓW

mini konkurs 1#- MissClaaudia, kasia_teens
mini konkurs 2# - _karolcia01_, Missandrek1998
mini konkurs 3# - _karolcia01_, Aleniala
mini konkurs 4# - almondcake, polaGoldeni
mini konkurs 5# - wandosz, Slowia12313
mini konkurs 6# - Kawa007, ewnit19867

Każdy otrzymuje 10 stardollarów.
_______________________________________________________________

Po nagrody zgłoście się do mnie, czyli Nejtl :)
_______________________________________________________________

Chciałam przeprosić wszystkich za moją nieobecność na blogu przez półtora tygodnia - w niedzielę skończyły mi się ferie, wyjechałam na tydzień w góry z rodzicami, siostrą i znajomymi, uczyłam się jazdy na nartach (osobom, które jeszcze nigdy nie jeździły, gorąco polecam - świetna zabawa, już nawet całkiem dobrze mi idzie!). Do dzisiaj, godziny 16:30 nie miałam internetu. Tata umówił się z fachowcem, ten do nas przyszedł i wszystko naprawił. Najprawdopodobniej problem tkwił w zepsutym zasilaczu.

8 komentarzy:

  1. Świetne prace, zasłużone zwycięstwo - Gratuluję! :)
    Dobrze, że masz już sprawny komputer *.* Też bym chciała kiedyś jazdy na nartach spróbować :3

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow szczerze to jestem zaskoczona tym 3. miejscem xD

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczamy! I czekamy na wieleki powrót :D

    OdpowiedzUsuń
  4. HAhahahaha 1 screen świetny ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza praca wymiata! gratuluję pomysłu :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje są genialne, nie wpadłabym na to

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju! Ale się cieszę! :D bardzo dziękuję ! Nigdy się nie spodziewałam, że wygram jakikolwiek konkurs! Dziękuję! ;*

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace! Zasłużyły! Gratluję (:

    OdpowiedzUsuń