2013/04/01

Błąd czy też zamierzony efekt?

Nie wiem czy wiecie, ale admini postanowili opróżnić następny sklep (nie w całości). Tym sklepem jest Fallen Angel. Być może pamiętacie srebrny top, koszulę ombre, kamizelkę. Dziś tych rzeczy już nie ma. Sprawdzam katalog, tam też ich nie ma. Chcąc je teraz zakupić musimy zajrzeć do starbazzaru. Ja jestem dość zła pomimo tego, że mam wszystko, co chciałam, ale to nie fair. Powinni przynajmniej zapowiedzieć likwidacje części ubrań. Jesteście źli?


(za info dziękuję prettybroooklyn)

Edit: okazało się, że zniknęło też wiele rzeczy z innych sklepów, takich jak Evil Panda, PPQ, Pretty n' Love, It Girls i RIO, czyli łącznie z Fallen Angel admini opróżnili po części 7 sklepów!

32 komentarze:

  1. Ja jestem również bardzo zła, bo to jest nie w porzadku! Ja chciałam kupic jeszcze wiele rzeczy a teraz włąsnie sgtarciłam na to szanse.


    misslola_88

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo nie... Fajne ciuszki, a teraz aby je kupić musimy przepłacać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze nie zdążyłam ich nawet kupić a przydały by się! zła jestem >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamierzone rzeczy ale niektórzy może chcieli cos kupic .. ; ]

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście kupiłam kilka dni temu wszystko co sobie tylko chciałam z tego sklepu, ale co jeżelibym tego nie zrobiła? Byłabym tak jak Wy wkurzona... To nie fair, i mam nadzieję, że to błąd, bo jak nie to będzie wielka strata dla wielu użytkowników :/

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  6. ;CCCC z starplazy zniknela tez czesc ubran z evil panda i ppq, moze cos jeszcze, ale nie orientuje sie co dokladnie ;C to niewporzadku ze nas o tym nie informuja, to juz nie pierwszy raz. Szkoda, że nie robia tak jak wczesniej, wyprzedazy pod koniec miesiaca.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sb znalazłam o polowe tańsze niz w sklepie, a moze po prostu sie pomylili i zamiast misssixty wycofali te co nie trzeba?
    zozoleq

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zła...Przecież to nie dobrze,żeby tak bez zapowiedzi takie rzeczy robić :c
    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak ;/ To nie sprawiedliwe ;( Te ciuchy byly naprawde bardzo fajne ;C

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że to błąd, bo chciałam kupić jeszcze kilka rzeczy :/

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  11. agi941
    Wątpię aby był to błąd. Admini powinni przynajmniej zapowiedzieć te likwidacje :/

    OdpowiedzUsuń
  12. CHAMSTWO SIE SZERZY !!!!
    zunielka

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie to nawet dobrze, skoro znikają ubrania to oznacza że możemy się spodziewać mega dostawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy ktokolwiek wcześniej zauważył (ja tak), że co jakiś czas znikają jakieś ciuszki z starplazy i trafiają do bazaaru. Mi się akurat to podoba, bo wtedy jest tam większy ruch ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tak można wszystkie moje ulubione sklepy opróżnić admini poszaleli jestem po prostu wściekła

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jestem zła, to znaczy, że będą nowe kolekcje.. po co sklepy mają być przepełnione starymi ubraniami i dodatkami ?
    może admini robią porządki wiosenne? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No trochę głupio że nie powiadomili, ale weszłam do sb i znalazłam bluzkę która mi się podoba zamiast za 10sd to tylko za 5 :D

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  18. To straszne : ( w tych sklepach są takie fajne rzeczy, mogli by dać promocję, albo chociaż to uprzedzić. Co do fallen angel miałam zamiar kupić srebrny top, no ale trudno :/ miejmy nadzieję, że wrócą.

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zdążyłam kupić wszystkiego co chciałam, myślałam, że może chociaż przeceny będą ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie już przesadzają. Usuwają co tylko mogą. To może niech usuną wszystkie sklepy -,-

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie.. Stardoll spada coraz niżej, duzo błedów i takie olewanie uzytkowników..
    Easierlife

    OdpowiedzUsuń
  22. No normalnie kipię ze złości :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie tam "Prima Aprilis" ze strony adminów... Mam nadzieję, że to chociaż na dobre wyjdzie.

    SC18

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. to co chciałam z tego sklepu to kupiłam juz wczesniej :) więc nic mi z likwidacji tych ciuszków

    OdpowiedzUsuń
  26. Wkurzyłam się na maxa! Właśnie dziś miałam kupić koszulę ombre i srebrny top. :<

    OdpowiedzUsuń
  27. Lol, powinni uprzedzić. Szkoda, bo teraz ceny pójdąś w górę :C

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie kupiłam koszuli ombre :O

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Skandal! W starplazie jest już nędza. Nie ma praktycznie nic ciekawego. Same drożyzny, chociaż mam ponad 100sd, ale jeżeli ciuchy kosztują koło 20sd, to za 100sd kupię sobie 5 ciuchów, które nie są za piękne. Jedyny plus jest taki, że za jakiś czas będzie można na tym zrobić biznes.
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciuchy które mi się podobają kupuję na bieżąco, więc nie rozpaczam z powodu decyzji adminów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. :O . Szkoda że nic nie powiedzieli -.-' .

    OneFeeling

    OdpowiedzUsuń
  32. Czemu Admini teraz tak wszystko usuwają? Mogli uprzedzić.Zaraz polikwidują wszystkie sklepy z fajnymi ciuszkami.

    CharmAnulka

    OdpowiedzUsuń