2014/10/07

Gwiazdy na Celowniku

Cześć!

Gwiazdą dzisiejszego postu jest Ewa Farna
której pewnie nie muszę nikomu przedstawiać ;)


Wielu pamięta ją jako dziewczynkę w kiteczkach, śpiewającą w 'Szansie na Sukces'.

Ewa pierwsze kroki w karierze stawiała na scenie czeskiej. Oglądając jej wczesne teledyski, zobaczyć możemy nastolatkę-buntowniczkę.

Z czasów Camp Rock, stylizacje Ewy przypominały dokładnie te, w których prezentowały się najpopularniejsze gwiazdki Disney'a - Demi, Selena czy Miley; T-shirt, trampki, jeansy i kamizelka.

Co przyczyniło się do zmiany stylu Ewy? Kilka lat temu dziewczyna miała poważny wypadek, zniknęła ze sceny muzycznej na kilka miesięcy, a powróciła w wielkim stylu!

Jest kobieca, na luzie i rockowa. Tak po krótce można opisać Farnę.

Dziewczyna śledzi najnowsze modowe trendy. W X Factor mogliśmy zobaczyć jej całkowicie nowe oblicze. Przynać się, kto nie mógł oderwać oczu od przemyślanych zestawów wokalistki? Sam Kuba Wojewódzki zachwycał się wyglądem Ewki!

Piosenkarka lubi marynarki, koszulki z ulubionymi zespołami, podarte spodnie, eleganckie sukienki i wysokie buty.

Poniżej moje własne stylizacje:


1. futerko miss sixty 24 sd, sukienka bonjour bizou 14 sd, buty miss sixty 14 sd, naszyjnik archive 6 sd
2. bluzka evil panda 10 sd, spodenki basics 38 sm, rajstopy callie's picks 180 sm, buty nelly.com 13 sd
3. kurtka bonjour bizou 24 sd, rękawy fever 8 sd, jeansowa kurteczka MT 10 sd, bluzka darmówka 0 sm, spodnie cheap monday 0 sd, buty original future 10 sd

Mam nadzieję, że zestawy chociaż trochę przypadły Wam do gustu.

Kogo chcielibyście zobaczyć w następnym poście?

Kylie Jenner czy Ariana Grande?

Czekam na kolejne typy!

Przypominam wzoruję się na stylizacjach - nie twarzy gwiazdy.

Jeśli macie jakieś pytania zostawcie je w komentarzu pod postem! :)

18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie lubiłam ten zbuntowany styl piosenkarki xD Co do stylizacji wykonanych przez Ciebie to nie mam bladego pojęcia czy odwzorowują styl Ewy, gdyż szczególnie nie przejmował mnie jej wygląd, ale talent wokalny. Mimo to uważam, że 3 stylizacja świetnie Ci wyszła tylko wyrzuciłabym z niej tą narzutkę HB w panterkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 najlepsza, następnym razem Ariana
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Ewę, mam jej dwie płyty ale w X factor rzadko ją oglądałam.
    Stylizacje OK, całkiem fajne no i oczywiście wzorują się na stylu piosenkarki.
    Następna Arina

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje najleprza 3.Bardzo lubie Ewe i czy moze pamieta ktos jej stara piosenke "Chce do Bodzia"?
    W nastepnym poscie oczywiscie chcialabym zobaczyc kochana Ariane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuje na Ariane!
    Kiedyś uwielbiałam Farnę, teraz jakoś przeszło mi z nią i jest mi obojętna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są ładne , ale nie są podobne do Ewy Farnej ...

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że o Ewie napisałaś.Bardzo ją lubię miałam okazję być na jej koncercie było świetnie.Mam jeszcze małą pamiątkę czyli autograf w zeszycie od matematyki XD A następnym poście fajnie gdybyś opisała Ariana Grande (: Ninasiaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie interesowała mnie Ewa Farna, ani jej muzyka ani styl dlatego ciężko mi stwierdzić czy ma dobry styl czy nie. Jeśli patrzeć na zdjęcia, które zamieściłaś to szczerze mówiąc dziewczyna nie ma się czym pochwalić (poza urodą of course).

    Jeśli chodzi o Twoje stylizacje to podoba mi się pierwsza, najmniej przemawia do mnie trzecia (może ze względu na panterkową kurtkę, którą uważam za zbędną w tym zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ps.: Nie mam pojęcia kim są zaproponowane przez Ciebie gwiazdy więc czystym strzałem wybieram Arianę Grande.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovciam Ewę :) Lubie jej styl, który jest bardzo podobny do mojego.
    W następnym poście chciałabym przeczytać o Arianie Grande :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa ma fajny styl, dobrze odwzorowane stylizacje. :)
    Ja bym chciała Kylie.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne stylizacje : ) Poproszę Arianę my queen ♥

    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się dwie ostatnie stylizacje :3 Ta pierwsza nie jest zła, ale jakoś do mnie nie przemawia. W następnym poście poproszę o Arianę ♥♥

    superkaja55

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje ładne , ale nie w stylu Ewy.
    Na następny raz proszę Ariane.
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  16. według mnie stylizacje nie są w stylu Ewy :3 ale są nawet spoko
    w następnym poście chciałabym zobaczyć Arianę :)
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń