2014/10/02

Jaki jest Twój styl?

Witajcie. W kilku słowach wstępu postaram się wyjaśnić Wam, o co chodzi w tym dziale. Sprawa jest prosta. W każdym poście będę prezentować wybrany styl w modzie. Jaki jest Twój styl? I właśnie na podstawie tych postów będziecie mogli odpowiedzieć na to pytanie (niekoniecznie takie proste). Prowadzę również inne działy na tym blogu, więc macie prawo się mną znudzić, jednak myślę, że tymczasowo przypadnie Wam to do gustu. Zapraszam!

Jako pierwszy postanowiłam zaprezentować Wam styl glamour.

Coś z historii...
Styl glamour zaczął się kształtować wtedy, gdy na scenę wkroczył fitness. A w zasadzie rozwijało się to równocześnie. Pewnie wydaje Wam się to dziwne, ale tak właśnie jest. Już tłumaczę o co chodzi. Jak powszechnie wiadomo, fitness zobowiązuje do odpowiedniego stroju, czyli legginsów, obcisłego topu - stroju, który nie będzie krępował ruchów. Glamour powstał w odpowiedzi na to wszystko. Niezobowiązujące stroje stanęły do walki z eleganckimi, błyszczącymi kreacjami.

Czym właściwie jest glamour?
Tak jak wspomniałam wcześniej, jest to przede wszystkim elegancja, błysk, ekstrawagancja, dodatki (a w zasadzie cała masa dodatków). Myślę, że każda dziewczyna, która ubiera się w ten sposób lub ubrałaby się chociaż na chwilę, poczułaby jak smakuje luksus. 
Przede wszystkim jest to styl, który skupia spojrzenia. Chyba sami przyznacie, że widząc "błyszczącą" dziewczynę, obwieszoną masą dodatków, nie da się przejść obojętnie i trzeba zatrzymać wzrok choć o sekundę dłużej. 


Często jednak widzimy przeładowane stylizacje, które niestety odbiegają od tego stylu. Tak więc powstaje pytanie: czy styl glamour nadaje się do noszenia na co dzień? Moja odpowiedź brzmi: tak, ale... lepiej będzie, gdy do zwykłej stylizacji włączymy tylko jego elementy. Chyba wszystkim glamour kojarzy się z gwiazdami, celebrytami, czerwonym dywanem itp. I tak powinno być. Ten styl warto wykorzystać na specjalne okazje, tak aby "być w błysku fleszy", natomiast w zwyczajne dni, tak jak wspomniałam, wykorzystajmy tylko jego elementy, aby look nie pozostał zwyczajny i wyróżniał się z tłumu. Trzeba przy tym uważać, bo przecież mamy wyglądać ekstrawagancko, a nie kiczowato.



Co sądzicie o takim dziale, przypadł Wam do gustu? Uważacie, że jest przydatny?
Jeśli tak, to o jakim stylu chcielibyście przeczytać następnym razem?

14 komentarzy:

  1. Jak dla mnie stylizacje troszeczkę przeładowane.
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja jest fantastyczna! :)
    Glamour to raczej nie mój styl :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w drugiej stylizacji jest boska *.* Zazdro *.*

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja jest najbardziej w moim stylu dlatego podoba mi się najbardziej , w drugiej troche podpadają mi te spodnie a w trzeciej stylizacji torebka sie za bardzo zlewa ze spódniczką . jak coś to tylko moje zdanie więc jak myślisz inaczej nie bierz tego do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię styl glamour, jednak nie zawsze wiem jak go użyć.
    Podobają mi się twoje stylizacje.

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten styl też nie jest dla mnie,za dużo błyszczących,przyciągających uwagę rzeczy,stylizacje dobrze wpasowują się w temat postu.Dział mi się podoba,można się dowiedzieć się wielu interesujących rzeczy ze świata mody.Nie mam pomysłu co mogłoby być następnym tematem do kolejnego posta,coś wymyślisz!
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizację są okej. Ale bez szału,.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię dodatki w stylu glamour (np. oklejone cekinami platformy marki Iron Fist - mojej ulubionej marki obuwia) ale nie zakładam ich na codzień a na specjalne okazje.

    Z Twoich stylizacji najbardziej podoba mi się druga, mogłabym się tak ubrać :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie, że pomysł jest świetny :)
    a jeśli chodzi o styl glamour to nie przepadam za nim , ale twoje stylizacje są całkiem ładne :>
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna pierwsza stylizacja ! Niestety sprzedałam bluzkę :c

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! Bardzo ładne ubrania
    Ninasiaa

    OdpowiedzUsuń