2014/10/02

Must have

Jak pewnie wszyscy zauważyli, przez ten sezon przemawiają futra. Długie, krótkie, z norek czy lisa (oczywiście sztuczne) - dosłownie wszystkie. Okazuje się, że w modzie są również "owcze" kożuszki. Najlepsze są krótkie, jednak modne są również te dłuższe lub w rozmiarze oversize (o którym mogliście przeczytać w jednym z artykułów z serii "Must have"). Ponieważ błysk nadal pozostaje w modzie, nasze kożuszki mogą mieć błyszczące dodatki lub - ostatnio tak modny - sportowy charakter.
Przyznam, że mnie "owieczki" nie przekonują. Owszem, bardzo mi się podobają, jednak tylko na kimś. W "realnej" szafie mam taką kurtkę, jednak mogę policzyć na palcach u jednej ręki ile razy miałam ją na sobie. W mojej stylizacji,, którą możecie zobaczyć poniżej, wykorzystałam beżowy "kurtkokożuch", który nie do końca mi się podoba. Muszę Wam powiedzieć, że dosyć długo męczyłam się ze stworzeniem stylizacji, gdyż tak jak wspomniałam, nie podoba mi się ta kurtka, zarówno kolor jak i fason. Stylizacja nie jest oszałamiająca, dlatego zrozumiem, jeśli ją skrytykujecie.
Drugim trendem, który chcę Wam zaprezentować jest kolor, dzisiaj żółty. Nie wiem, czy zwróciliście na to uwagę, ale od pewnego czasu prezentuję "jakiś must have", który jest na topie oraz jako drugi "must have" prezentuję jeden z kolorów modnych w tym sezonie. To tak gwoli wyjaśnienia, ale przejdźmy do rzeczy.
Latem tego roku żółć była również jednym z hitów, dlatego nieco się zdziwiłam, gdy poszukując trendów na jesień, napatoczyłam się na ten kolor. Modne są przeróżne odcienie: cytrynowy, bursztynowy, słonecznikowy czy tycjanowy. Co ważne, żółć możemy nosić niezależnie od wieku i karnacji. Pasuje wszystkim, tylko trzeba odpowiednio dobrać odcień. 



A Wy lubicie kożuszki ? Czy może bardziej skłaniacie się ku żółci ?
Który trend bardziej do Was przemawia ?

Są jakieś hity sezonu, które są Waszym zdaniem "must have" 
i o których chcielibyście przeczytać w następnym tygodniu ? 



10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wolę Owcze Futerko, taka kurtka, której użyłaś do tej stylizacji bardzo mi się podoba.
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham futerka nawet wczoraj kupiłam sobie .
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są mega. Za futrami nie przepadam w realnym życiu ale moja doll ubrana w futro czemu nie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię bardzo futer, ale stylizacje są niezłe.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :)


    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie noszę i nie przepadam za futrami czy kożuchami,niemniej jednak obie stylizacje udały Ci się.Jestem pod wrażeniem (:
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię i nie nosze kożuchów, osobiście raczej wolę żółć :) a tak wgl to pierwsza stylizacja bardzo ci się udała
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do stylizacji, są świetnie, szczególnie ta pierwsza. A co do futerek, mam takie jedno, w realu oczywiście, bardzo mi się podoba i jest ze skóry tygryska. ( sztucznej oczywiście )

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie kozuszki nawet mam ten ze stylizacji c: Żółty to mój drugi ulubiony kolor xd

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja bardzo śliczna druga już troszkę mniej,ale kwestia gustu (:
    Ninasiaa

    OdpowiedzUsuń