2017/10/07

Aranżacja


Część! Przedstawiam Wam kolejne wnętrze mojego autorstwa. Dawno nic nie robiłem, a że miałem wenę postanowiłem wziąć się do pracy. Początkowo krajobraz miał przedstawiać coś innego, niestety wychodziło to inaczej niż sobie wyobrażałem, więc zrezygnowałem z pierwotnej wizji i postanowiłem zrobić coś spontanicznego. Efekt możecie zobaczyć na screenie.
Jestem zadowolony z końcowego wyniku pracy, chociaż mogłoby się trochę więcej dziać na tyłach krajobrazu- niestety nie miałem pomysłu co tam dać...
Może Wy macie jakiś ciekawy pomysł na wykończenie wnętrza? Chętnie przeczytam.  Zapraszam do oceny :)



14 komentarzy:

  1. ale cudnie! ja bym dala jakas hustawke moze? genialnie by pasowala! jestem zszkowana twoim wnetrzem jak zwykle z reszta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no cudo *__* chciałabym umieć robić takie zaj... genialne aranżacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zachwycona perspektywą. Widać, że idzie tak do góry, jakby był to stromy potok. Naprawdę świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem, ja nie umiem nawet zwykłego pokoju urządzić, a Ty masz takie pomysły :o mega!

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie podoba! moim zdaniem nic nie brakuje, jest idealnie! zazdroszcze talentu

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, jest piękna. Chociaż ja raczej preferuję wnętrza "pokojowe" :) ale to i tak jest mistrzowskie

    OdpowiedzUsuń
  7. Według nie nic nie brakuje... SUPER
    ola4077

    OdpowiedzUsuń