2017/10/06

Sposób na Weekly Superstar Gift & Royalty Gift



Razem z Soxo_ przygotowałyśmy dla Was stylizacje nie tylko z prezentem dla Superstar, ale także z sukienką, którą niedawno otrzymały wszystkie osoby ze statusem Royalty. Co do bluzy, osobiście jestem z niej bardzo zadowolona, jednak Soxo nie podziela mojego zachwytu ;) Natomiast w sprawie sukienki w zupełności się zgadzamy - jest ładna oraz łatwa do wystylizowania. Mam nadzieję, że stylizacje Wam się spodobają :)








Soxo_:
kolczyki - Rio, choker - Starpoints Rewards, bluza - Original Future, kamizelka - YH, pasek - It Girls, spódnica - Subcouture, buty - Balmain

cherry9713:
bluza - Orginal Future, opaska - Nelly, okulary - Nelly, spódnica - Callie's Picks, torebka - Subcouture, łańcuszek - Fudge, marynarka - Pals, buty - Archive/Fendi

Soxo_:
okulary - Fever, kolczyki - Balmain, kurtka - It Girls, sukienka - Special Offer, tatuaże - IN'KD, buty - LE

cherry9713:
sukienka - Special Offer, naszyjnik - Decades, marynarka - LE, pasek - DKNY, torebka - YSL, futro - It Girls, rajstopy - Vinyl, kozaki - Balmain



8 komentarzy:

  1. Nie za bardzo podobają mi się stylizacje z bluzką, sama nie wiem dlaczego, jakoś mnie nie "kupiły". Stylizacje z sukienką natomiast są fantastyczne, w obu bardzo podobają mi się dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się druga stylizacja Wiśni. No i obie, jeśli chodzi o użycie sukienki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co d bluzy neestety wczesniej ja kupilam,podoba mi się bardzo 3 stylizacja cherry. I w sukience 2 cherry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się stylizacje Cherry z bluzą, jakoś nie przekonuje mnie połączenie niebieskiego i beżowego.
    Stylizace z sukienka obie sa piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje z sukienką obie są fajne, natomiast żadna z bluzą jakoś mnie nie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza mi się kompletnie nie podoba,nie jest w moim stylu....sukienka jest fajna,może coś z nią wykombinuje,jeśli chodzi o stylizacje to podobają mi się tylko te z sukienką,te z bluzą kompletnie mnie nie przekonały,we wszystkich bym coś pozmieniała

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba druga stylizacja cherry z bluzą :) a z sukienką obie są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje z bluzą są fajne, ale myślę, że dało się stworzyć lepsze. Natomiast stylizacje z sukienką są mega ładne
    ola4077
    Wracam do komentowania po 4 dniowym braku prądu, wycieczce i weselu ;)

    OdpowiedzUsuń