2017/10/09

HOT or NOT

lilian_black


Agateqq: Połączenie sukienki i narzutki jest jak najbardziej trafione. Nie do końca rozumiem wybór butów. O ile kolorystycznie kozaki nawet pasują, to teksturwo już niekoniecznie. Na pewno wymieniłabym torebkę. Moja ocena NOT+.

Soxo_: Wg mnie stylizacja jest świetna. Ładnie dobrane kolory. Podoba mi się także pomysł na sukienkę - fajnie to wykombinowałaś. CO tu dużo pisać... HOT.

cherry9713: Dla mnie połączenie butów z kimonem jest fenomenalne. Do tego pomysłowa sukienka i idealnie dopasowana biżuteria. Na początku miałam zastrzeżenia co do torebki, ale po dłuższym przyjrzeniu się stwierdzam, że i ona świetnie pasuje, zwłaszcza kolorystycznie. HOT.









LolkaTiara


Agateqq: Ciężko oceniać stylizacje z ubraniami ze SaP. Fajnie, że postarałaś się o podszewkę do swetra. Całość, łącznie z wyglądem doll, jest przyjemna dla oka i spójna. Wstrzymuję się od oceny.

Soxo_: Nic mi się tutaj nie podoba. Ani twarz doll, ani stylizacja. Sweter chyba nie jest połączony z tym swetrem SaP. Na pewno dało się dobrać taki, który by nie wystawał pod spodem. Nie podoba mi się też ta ręka z misiem. NOT.

cherry9713: Mnie stylizacja przywodzi na myśl taki zimny wieczór, który chciałoby się spędzić owiniętym w koc przy kominie. Mimo to niestety mi się nie podoba. Na pewno wymieniłabym buty. O ile miś fajnie przełamuje nudę w kolorach, tak przeszkadza mi fakt, ze na jednej ręce jest rękawiczka, a na drugiej jej nie ma. Rozegrałabym to inaczej. NOT.








Najka.

Agateqq: Stylizacja niezbyt odkrywcza, ale bardzo schludna i estetyczna. Podoba mi się dobór dodatków: nieprzeciętne buty oraz torebka. Pokusiłabym się o delikatny wisiorek. Moja ocena HOT-.

Soxo_: Super stylizacja. Uważam, że te buty są same w sobie okropne, ale tutaj jakoś mnie nie rażą tutaj. HOT.

cherry9713: Bardzo fajna stylizacja w ładnych, pastelowych barwach. Przez użycie tej specyficznej torebki nie jest nudno. HOT.














Aguuniek

Agateqq: Bardzo tu różowo, całość sprawia wrażenie jednolitej, cielistej masy. Kozaki, płaszcz i torebka zlewają się w całość, przez co z trudem można odróżnić poszczególne elementy garderoby. Fajnie, że użyłaś kamizelki jako sukienki. Jej połączenie z kozakami uznałabym za początek i na tym opierała dalsze budowanie stylizacji. Płaszcz i dodatki do wymiany. Moja ocena NOT.

Soxo_: Zdecydowana przesada z różem. Lubię ten kolor, ale uważam, że jest dość specyficzny i ciężko z nim zrobić dobrze wyglądający total look. Ty co prawda ubrałaś białą sukienkę, ale to nie ratuje wg mnie sytuacji. Nie przekonuje mnie też podszewka. No i w końcu te powieki... Nie rozumiem po co zostały stworzone - wyglądają okropnie. NOT.

cherry9713: Podpisuję się pod słowami zarówno Agateqq jak i Soxo_, nie mam nic do dodania. NOT.









\Za tydzień ocenimy: ChOcoLaTEcece, Marta32222, James69., natusia_182

8 komentarzy:

  1. Pierwsza bardzo mi się podoba, jest bardzo spójna i przemyślana, jak dla mnie HOT
    Druga jest bardzo ciepła i miła, również HOT
    Trzecia jest prosta ale ładna i również zasługuje na HOT.
    Czawarta jest jak dla mnie mdła i za dużo się w niej dzieje ale ma potencjał i gdyby ja poprawić mogłaby wyglądać super ale w takiej wersji NOT

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 3 są śliczne.Reszta mi się nie podoba. Nie lubie tych 'poz' ani różu w takiej ilości

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja Najki wymiata ponad wszystko ! Zgadzam się z opiniami Cherry;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 3 bardzo mi sie podoba :D
    co do mojej, coż, dzięki za ocenę, mistrzem stardollowych stylizacji nigdy nie byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo nie mam zdania na temat stylizacji... Jakoś nie wiem co napisać. Nie wywołały ani złych, ani dobrych uczuć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami! Stylizacje 1 i 3 są najlepsze i przyjemne dla oka ;)

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszej stylizacji nie podoba mi się to połączenie sukienek xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Agateqq :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń