2017/10/30

Halloween - Plan dnia

Jutro Halloween, a załoga Stardoll-i-my jest już w pełni przygotowana, aby bawić się z Wami w ten dzień. Jak już zapewne zauważyliście razem z Soxo_ zmieniłyśmy wygląd bloga. Mam nadzieję, że Wam się podoba - koniecznie dajcie znać co myślicie :)

Oprócz tego chciałybyśmy Wam przedstawić plan dnia na wtorek:

10:00 - Stylizacje całej załogi SiM
11:00 - Konkurs
12:00 - Dobry Projektant
13:00 - Fiolet nie taki straszny
14:00 - Loteria dla Honorowych Czytelników
15:00 - HOT or NOT
16:00 - Stylizacja
17:00 - MK
18:00 - Makijaż
19:00 - Loteria
20:30 - Blogowa impreza Halloweenowa na chacie 

Do wszystkich loterii/konkursów/MK możecie się zgłaszać do dnia 31.10.2017r, godz. 23:59

Do zobaczenia!


27 komentarzy:

  1. Super, tylko obawiam sie ze na nic nie zdaze..:( mam cos z kompem:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga jest olśniewający ! Szczególnie nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd bloga jest super.
    Cieszę się, że tak aktywnie działacie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Plan dnia jest na środę - Wszystkich Świętych czy na jutro, wtorek - Halloween? Bo pierw pisze ze na srode a potem ze możemy zgłaszać sie do 31 (wtorku) 23:59 xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wygląd mega mi sie podoba:)

      Usuń
    2. Na jutro - Halloween :) Zgłaszać się do konkursów można przez cały jutrzejszy dzień.

      Usuń
  5. Wygląd bloga jest bardzo fajny. Nie będe mieć zbyt dużo czasu jutro, ale sprobuję w czymś wziąc udział

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd bloga jest niesamowity i te latające nietoperze!!! Dopracowany pod każdym względem, ale macie talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jak co, ale ten szablon jest po prostu zaje..świetny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd bloga jest cudowny❤️❤️❤️ będę z wami przez cały dzień pomimo tego że nie mogę brać udziału w konkursach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz, już nie jesteś na czarnej liście :)

      Usuń
    2. Naprawdę? Rano jeszcze sprawdzałem i byłem wpisany.

      Usuń
    3. Nawet jeśli tego nie zmieniłyśmy jeszcze, to podjęłyśmy już z Cherry decyzję, że skreślamy Cię z listy i normalnie możesz jutro uczestniczyć w konkursach

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak większość osób grających w stardoll mam jutro szkołę. Będę też musiała pomóc mamie. Może uda mim się na coś zdążyć.
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że mam jutro tak zawalony dzień, ale może nadrobie wieczorem :) szablon jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląd bloga miodzio 👌 Jak dla mnie mógłby już nawet taki zostać :3 oczywiście będę jutro śledzić bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny wygląd ! te nietoperze robią meega klimat !! :D btw gdzie można się zgłaszać ? :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ukażą się poszczególne posty z loteriami. Odsyłam do rozpiski planu dzisiejszego dnia :)

      Usuń
  15. Oj, całe popołudnie/wieczór mnie nie będzie, więc będę nadrabiać przed północą xD

    OdpowiedzUsuń