2017/10/31

Fiolet - nie taki straszny / Halloween


Witam Was w tym "strasznym" dniu ;) Dzisiaj chcę zaprezentować przebrania na Halloween za naprawdę minimalny koszt. Większość z tych rzeczy można łatwo znaleźć w Starplazie bądź Starbazaarze. Mam nadzieję, że moje propozycje Wam się spodobają.

ubrania za starmonety: pióropusz - Tingeling, naszyjnik - Fallen Angel, sukienka - Tingeling, bransoletki - Rio, buty - It Girls

Tego przebrania chyba nikomu nie trzeba przedstawiać ;) Jest bardzo proste do wykonania, ale moim zdaniem równie efektowne. Wystarczy mniej strojna sukienka i nawet dwa pióra we włosach, a myślę, że każdy rozpozna w Was Indiankę :)


kapelusz - Bod Mod, bluzka - Basics + (spódnica) 5 Stardoll, pasek - Fallen Angel, spódnica - Wild Candy, rajstopy - Vinyl, buty - Evil Panda

Nie może w tym zestawieniu zabraknąć klasycznej czarownicy. Wystarczy kilka czarnych ciuchów i niezastąpiony kapelusz z Bod Mod. Ja w swojej stylizacji pobawiłam się warstwami i tak o to bluzkę tworzy odwrócona spódnica, a baskinka od koszuli stała się falbaną od spódnicy z Wild Candy.


 koszulka - Bonjour Bizou, stanik - Tingeling, top - Original Future, spódnica - Special Offer, pasek - Callie's Picks, torebka - Voile, breloczek (naszyjnik) - MSW, rajstopy - Fallen Angel, zakolanówki - Evil Panda, buty - Velvet Orchid

Chciałam także zrobić stylizację, która nie byłaby stricte przebraniem, ale jakoś ciekawie nawiązywała do idei przebieranek w Halloween. Do białego T-shirtu dobrałam stanik od kostiumu syrenki, który może udawać nadruk na bluzce. Spódniczka z łuskami mówi sama za siebie. Top z siateczki oraz kabaretki, na które się zdecydowałam skojarzyły mi się z rybacką siecią. Kopertówka z perełkami także nie jest tu przypadkiem, ozdobiłam ją dodatkowo delikatnym sznurem pereł, żeby była jeszcze bardziej strojna.


14 komentarzy:

  1. Dwie pierwsze da super w trzeciej ten pasek mi przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza i druga są bardzo fajne, natomiast 3. jakoś mi nie przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Tak! Tak! Pierwsza jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarownica rządzi :D Ale pomysł na Indiankę też niczego sobie 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. czarownica najlepsza !

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja świetna
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga wydaje się być jak dla mnie najlepsza. Chociaż i pierwsza ma w sobie "to coś", ale tej syrenki to ja np. nie rozumiem kompletnie xd

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza i druga stylizacja bardzo fajna :) trzecia kompletnie mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. łOOOOOOO! Pierwsza wymiata, serio. Druga też fajna, trzecia też nawet. Znowu mnie zadziwiłaś.

    Kitttly

    OdpowiedzUsuń