2017/10/31

Makijaż - Halloween

Witam Was Kochani w tym jakże upiornym wydaniu. :)
Tak się składa, że tegoroczne Halloween jest pierwszym, w którym wzięłam udział. Co więcej, bawiłam się potrójnie! Muszę przyznać, że jest to fajny sposób na spędzenie wolnego czasu; w końcu, nie ma drugiego takiego dnia, kiedy możemy wyglądać źle i bawić się dobrze-jednocześnie!

We wcześniejszych latach, jedyne co łączyło mnie z tym ‘świętem’ to makijażowe tutoriale na Youtube. Fascynujące jest to, co można zrobić z użyciem zaledwie kilku kosmetyków.
Jeśli chodzi o Stardoll, zadanie jest utrudnione. Chciałabym zaznaczyć, że nie sugerowałam się strasznymi postaciami filmowymi. Zrobiłam lekki makijaż, z użyciem kosmetyków, które każdy powinien u siebie znaleźć. Całość dopełniłam kilkoma dodatkami ze Starplazy. Najbardziej przypodobałam sobie wianek-moje halloween'owe must have.






Cienie: czarny i szary SEPHORA/ tusz do rzęs: czarny SEPHORA/ kreska: SEPHORA/ sztuczne rzęsy: Sunny Bunny/ pomadka: DOT-black/ soczewki: MS.TQ/ kolczyki: Callies Picks/ wianek: Tingeling-Halloween Couture



A Wy, obchodzicie Halloween? Pochwalcie się w komentarzach. :)

10 komentarzy:

  1. Makijaz za lekki jak na haloveen brakuje mi tu czegos

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka codziennia wersja makijażu halloweenowego
    Moje halloween nie różni się od innych dni, nie robię nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają te rzęsy :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż :) ja nie obchodzę tego święta xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :) delikatniejsza wersja, ale wciąż mroczna :) dodatki super dopełniają całość.
    ja nie obchodzę halloween, ale ucharakteryzowałam siostrę narzeczonego, która poszła zbierać słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie halloweenowe dodatki i oprawa nie zaliczyłabym go do makijaży halloweenowych :) Ale ogolnie ładnie to wygląda

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż świetny, ale nie obchodzę hallowen.
    kitttly

    OdpowiedzUsuń