2017/10/27

Jedna rzecz, trzy sposoby



Dzisiaj postanowiłam stworzyć stylizacje ze sweterkiem Hot Buys z tego miesiąca. Uważam, że to najlepszy październikowy "hot" (w tym miesiącu admini się nie popisali). 
Sweterek jest przeuroczy - zachwyca mnie zarówno kolorystyka, jak i fason. Choć ta ostatnia kwestia może okazać się problematyczna - sweter można ubierać tylko do spodni/spódnicy z wysokim stanem. W przeciwnym razie wygląda po prostu głupio. 
Moje stylizacje oparte są dzisiaj na jednym schemacie. Uważam, że pomarańczowy świetnie się komponuje z prezentowanym ciuszkiem, dlatego jest go tak dużo. Pewnie pasowałby także róż, ale nie jest to dzisiaj mój kolor. :) Oprócz pomarańczowego, postawiłam także głównie na czerń, ponieważ nie chciałam wprowadzać zamieszania.


15 komentarzy:

  1. Zadna stylizacja mi sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko stylki. najbardziej podoba mi się ostatnia. Pozdrawiam cieplutko
    pawcioSzmaragd

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 3 nawet spoko, ale 2 trochę nie bardzo, coś mi nie pasuje :/

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia jest mega :P
    Druga okropna
    Pierwsza może być ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie genialne, a skąd te buty z ostatniej, ktoś wie? I w sumie z pierwszej tez ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wyglądają bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia SZTOOOOS! Najbardziej oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter w ogóle mi się nie podoba,jeśli chodzi o stylizacje to trzecia jest najlepsza

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, mi się bardziej podoba pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic mi się nie podoba, nudne są. :/

    OdpowiedzUsuń