2017/10/03

Siemka! Dzisiaj trochę rockowo. Głównymi elementami stylizacji są kurtki z damskiego działu. Przyznam, że obie od razu wpadły mi w oko i musiałem je wystylizować. Na dole macie wyniki mojej pracy:


 ubrania: | kurtka: Velvet Orchid | sweter: Mr. | spodnie: Pals Superstars Only | buty: Runway | wisiorek: Vinyl | plecak: Basics |


ubrania: | kurtka: Vinyl | bluzka: Mr. | spodnie: Runway | buty: Young Hollewood | naszyjnik: Minimalism | okulary: Callie"s Picks | zegarek: Nelly.com |

Jak oceniacie dzisiejsze propozycje? 
Podobają się Wam czy byście w nich coś zmienili? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

11 komentarzy:

  1. Obie świetne :) W drugiej podoba mi się pomysł z okularami zawieszonymi na koszulce, niby taki szczegół, a tak urozmaica stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie co do okularow! stylizacje sa piekne

    OdpowiedzUsuń
  3. druga bardziej mi sie podoba, chociaz pierwszej tez nic nie brakuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. druga sztosik, w pierwszej zmieniłabym torebkę na ciemniejszą :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza średnia. druga bardzo fajna :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny klimat, super stylizacje :D

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  7. druga bardzo fajna jest :) w pierwszej ten plecak nie pasuje,a przynajmniej jego kolor xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń