2017/10/08

Fiolet - nie taki straszny


Dzisiaj swoje stylizacje postanowiłam oprzeć na rzeczach za starmonety z najnowszej dostawy do sklepu Vinyl. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)

ubrania za starmonety: beret - Bonjour Bizou, kolczyki - Fallen Angel + Rio, choker - MS.TQ, bluzka - Decades, ogrodniczki - Vinyl, torebka - Wild Candy, skarpetki - Evil Panda, buty - Tingeling

Do naprawdę świetnie wykonanych ogrodniczek dobrałam na początku kozaki. Wiedziałam, że to jest totalny must have w tej stylizacji. Następnie dodałam pasującą, czarną koszulę oraz beret. Długo nie mogłam zdecydować się na torebkę, zmieniając ją coraz to na nerkę lub inne modele, w końcu stanęło na jednej z moich ulubionych torebek za starmonety z Wild Candy. Wtedy zauważyłam, że w mojej stylizacji są dwa odcienie złota, postanowiłam z tego jakoś wybrnąć i zdecydowałam się na choker pasujący do klamerki torebki, oraz kolczyki, pasujące z kolei do detali na ogrodniczkach.


 ubrania za starmonety: kolczyki - Rio + Callie's Picks, bluzka - Basics + Bonjour Bizou, spódniczka - Vinyl, kurtka - Wild Candy, torebka - Basics, rajstopy - Vinyl, buty - Decades
ubrania za stardollary: beret - Pearls

Do spódniczki dopasowałam brązową bluzkę, która tworzy z nią wspaniały duet. Poszukując kurtki, wyciągnęłam różową puchówkę z Wild Candy na zasadzie "a nuż, widelec będzie pasować" i okazało się, że pasuje naprawdę idealnie, ponieważ ożywia całą stylizację. Dodałam kozaki, które zlikwidowały uczucie pustki na dole. Aby nie powtarzać się z tym samym beretem, zdecydowałam się na model za stardollary, który może być doskonałą alternatywą dla tego poprzedniego, jak i na odwrót :)

Co myślicie o stylizacjach?

14 komentarzy:

  1. kocham twoje stylizacje! sa takie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne stylizacje ale w pierwszej zdjąłbym kolczyki a w drugiej ubrałabym inna torebke

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne obie, az ciezko wybrac fajniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiem, co napisać... FANTASTYCZNE! Ciekawe propozycje na moim zdaniem trudne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoo! Jestem pełna podziwu dla ciebie za wymyślanie tak dobrych stylizacji, używając głównie naszej kochanej fioletowej waluty

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co mi stardollary, skoro można się ubierać jak Cherry :)) oddam sd

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja według nie zdecydowanie lepsza
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ogrodniczki są mega! W pierwszej stylizacji zrezygnowałabym raczej z chokera, albo kolczyków. Natomiast druga mnie całkowicie powaliła, nic bym nie zmieniła :D

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  9. w pierwszej wywaliłabym beret i coś z biżuterii,druga jest bardzo fajna choć kolor kurtki jakoś mi tu nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza sztosiwo! W drugiej mam wrażenie, że czegoś jest za dużo, ale nie wiem czego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś w obu mi nie do końca gra, ale może po prostu wydziwiam ;D W sumie sama bym lepiej tych rzeczy nie wkomponowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. czy dwa różne odcienie złota to problem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej stylizacji wg mnie nie współgrały. A w realu to owszem, dla mnie to jest problem i o ile już zdarzy mi się nosić coś ze złotem (za którym notabene nie przepadam) to zawsze pilnuję, żeby były w tym samym odcieniu. W przeciwnym razie dla mnie to wygląda tanio i tandetnie.

      Usuń