2017/10/04

NOWE HOTBUYS - BŁĘDY

Dziś mamy możliwość kupna dwóch HB, które dziś admini dodali. Jest to raczej błąd, tak samo jak ze spodniami, których nie mogliśmy kupić. Nowym HB jest biała koszula ze złotą agrafką, która pochodzi ze sklepu Pretty n' Love, a jej cena wynosi 21sd. Natomiast drugim HB jest długa niebieska narzutka, która pochodzi ze sklepu B.Bizou, a jej cena wynosi 15sd.
Moim zdaniem koszula jest ładna, ale nie warta swojej ceny. A co do narzutki cena jest naprawdę atrakcyjna i warta zakupu.


Kupicie ? Podobają wam się te HB ?







24 komentarze:

  1. Koszula jest piękna i chyba ja kupie, narzutka jest bardzo ciekawa ale nie wiem czy jest mi potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie też już są do kupienia, a wczoraj nie mogłam ich jeszcze znaleźć ;/
    Podobają mi się te rzeczy i chyba je kupię. Tylko zastanawia mnie czemu nie mają 'hot buys' przed nazwą jak inne hb ?

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie te wszystkie HB mają pełno błędów..

      Usuń
  3. fajna ta koszula,chyba ją kupię :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest błędem, że pojawiły się dwa :) Koszula powinna być już wczoraj, a narzutka miała pojawić się 4 października. Zamierzam zakupić oba. Co do spodni miały być 1 października, a ich nie ma więc to jest błąd.. Ogólnie to jedynie zastanawia mnie, czemu przy okularach pisze September October, podane jako data są dwa miesiące i brak konkretnego dnia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.stardoll.com/pl/magazine/post/118786/.html

      Usuń
  5. Koszula prezentuje się naprawdę ciekawie jednak zgodzę się,że nie jest warta swojej ceny

    iimagicQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna bluzka. Może znajdę pieniądze na jej zakup ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. narzute kupilam, ale bluzka jakos mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie są spodnie? Bo chciałam je kupić. Narzutka ładna, bluzka za droga jak na takie wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Narzutka zdecydowanie powinna znaleźć się w mojej szafie. Przynajmniej w teorii, bo w praktyce funduszy brak :(.

    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupię ani jednego ani drugiego

    OdpowiedzUsuń
  11. Też myślałam, że to szalik. W każdym razie ta szaliko-narzutka mi się kompletnie nie podoba. Dziwnie wygląda. Koszula jest fajna, ale niestety droga :/

    OdpowiedzUsuń
  12. mi podoba się koszula ale niestety jestem stardollowym bankrutem :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzydkie to hot buysy ostatnio >. <

    OdpowiedzUsuń
  14. Narzutkę kupię na pewno. Bluzka za droga. :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama nie wiem czy kupić któryś HB. Ładne są, ale muszę się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń