2017/10/31

Dobry Projektant - Halloween

Witajcie moi kochani! Dzisiaj edycja Halloween'owa! W związku z tym przygotowałam nie tylko projektantów, lecz także najstraszniejsze wnętrza! Wyjątkowo- nie będę pokazywać projektantów wraz z ich apartamentami, gdyż po prostu post byłby zbyt długi. Powiem szczerze, że znalezienie samych designerów było dla mnie nie lada wyzwaniem, ale mam nadzieję, że spełnię Wasze oczekiwania.
Pierwsza będzie Heraa123. Niestety,  nie zamieściła o sobie żadnych informacji, zatem przejdźmy do projektów!





*Ceny do 89sd

Drugą projektantką jest XshazamX. Pochodzi z Wielkiej Brytanii i ma 21 lat. 

Projekty:

Oto kilka upiorrnie strasznych wnętrz, które na pewno zamrożą Waszą krew w żyłach!

*Kliknij na obrazek, aby przejść do apartamentu danej doll. 









  Genialna Wednesday! 

Mały konkursik. Do wygrania oczywiście Halloween'owa niespodzianka! Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jak nazywało się dziecko Gomeza i Mortycji? (FILM, Rodzina Addamsów 2)


Co sądzicie? Podobają się Wam projekty?
Świętujecie Halloween? 
UPIORNEGO HALLOWEEN!


17 komentarzy:

  1. Oni nie mieli 2 dzieci? Wednesday

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziecko chyba nazywało się Pubert, wnętrza są fantastyczne, piąte podoba mi się najbardziej. W okresie halloween na sd jest dużo tematycznych projektów ale znaleźć coś dobrego to niezły wyczyn. Te które są tu zaprezentowane są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się wnętrza! Ich dziecko to oczywiście Pubert ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Oni mieli chyba dwójkę dzieci, córkę Wednesday i syna Pugsleya o ile się nie mylę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A projekty są ekstra, może nawet bym kupiła jakiś ^^

      Usuń
  5. w filmie spodziewają się 3ciego o nim mowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. projekty są meega ! a wnętrze - przerażająco piękne ! :)

      Usuń
  7. Bardziej podobają mi się projekty pierwszej dole. Wnętrza drugiej są arcydziełem 😍
    Dziecko to Pubert?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te wnętrza :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnętrza są naprawdę świetne

    OdpowiedzUsuń