2017/10/29

Fiolet - nie taki straszny

Dzisiaj postanowiłam zmierzyć się z połączeniem kolorów, które jeszcze niedawno były dla mnie do niezaakceptowania. Mowa o kombinacji róż-czerwień. Byłam otwarta na wszystkie, z pozoru nie pasujące kontrasty, ale ta para była dla mnie po prostu nie do przejścia. Jednak jakiś czas temu to się zmieniło, za sprawą popularyzacji tego połączenia w modzie. I tak od początkowej niechęci, po zobaczeniu kilku naprawdę dobrych stylizacji, może nie od razu pokochałam, ale polubiłam się z różem i czerwienią, czego efekty możecie ocenić poniżej :)

1. ubrania za starmonety: kolczyki - Bonjour Bizou, top - Wild Candy, spódnica - Wild Candy, pasek - Bonjour Bizou, torebka - Special Offer, buty - Special Offer
2. ubrania za starmonety: - kolczyki - Trails, naszyjnik - Special Offer, bluzka - Pretty n' Love, spodnie - Basics, torebka - Starpoint Rewards, buty - Voile

14 komentarzy:

  1. Stylizacje sa idealne ja zawsze lubilam to polaczeniexd

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka :D top z pierwszej jest w plazie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Nie jestem zwolenniczką tych kolorów, a zwłaszcza razem, ale Tobie się to po prostu udało. Masz talent, uwielbiam Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja sztos! ale obie zachwycają, mimo, że mam raczej negatywne podejście do łączenia tych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanem tych kolorów ale u ciebie one wyglądają cudownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaż też nie lubię takiego połączenia kolorystycznego to stylizacje wyszły bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to połączenie kolorów to jak żółty i zielony.
    Stylizacja pierwsza super :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza stylizacja jest świetna :) ja tam bym nie połączyła nigdy tych dwóch kolorów ze sobą xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylka bardziej mi się podoba, ale pierwsza też całkiem spoko ;PP
    pawcioSzmaragd

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam mieszane uczucia co do tego trendu i o ile połączenie pudrowego różu i bordo jeszcze przełknę, to pierwsza propozycja totalnie mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię tego połączenia, ale twoje stylizacje są bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń