2017/10/04

MSW SEMI-FINALIST

Własnie przed chwilą administratorzy dodali nam wyniki pierwszej tury konkursu MSW. Już teraz możemy poznać wszystkie 200 lalek, które mają szansę na wygraną. Z Polski przeszło zaledwie pięć osób: RoseHathway2, maxis588, ladyjuliaa2000, FreestyleONA i ja Rihanna-lalka ! 

Gratuluję wszystkim osobom za dostanie się do semi-finalist, ale szczególnie Polkom. Nie ukrywam również, że jestem bardzo szczęśliwa, że sama też tam jestem. 


Na kogo głosujcie? Macie swoich faworytów?







47 komentarzy:

  1. Sama nie brałam, nie biorę udziału, osobiście nie głosuje i nie mam swojego ''fwaoyta'' nie mniej jednak wszystkim gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje! Oczywiscie ze ty jestes moja fawrytka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh yeah, kolejny etap bliżej do zakończenia tego wyzyskującego czas i pieniądze g*wna 8)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie bardzo mnie to wszystko interesuje, co nie zmienia faktu, ze glosowalam na Ciebie, i trzymam za Ciebie kciuki

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję na Rose za całokształt. Szczerze liczyłam, że nie będę musiała oglądać maxis. No cóż, bywa. :) Poziom konkursu 3/10

    OdpowiedzUsuń
  6. według mnie konkurs powinien wyłaniać największe talenty stardoll, a nie osoby które nie mają nic innego do roboty i całe dnie robią spam.. :D jak się cieszyć wygraną za wyproszone głosy

    paatka

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech już sie kończy to gówno, bo chce zareklamować swój bazar w transmitkach, a szkoda mi tyle sd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda sd+ w spamie o msw ciężko zwrócić uwagę na bazar :l

      Usuń
  8. Niech to się już skończy, mam już dość spamowania i tego całego konkursu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale czemu nie pokazałaś wszystkich polskich dollek, które przeszły tylko swoją?

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tym, którzy zasłużyli na awans. Tym co nie - również bo co innego pozostaje? Lud wybrał. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  11. Żenada! Większość doll, które przeszły dalej całkowicie na to nie zasłużyły... Jest dużo ciekawszych użytkowników, którzy zasłużyli na miejsce w tym konkursie.
    Swój głos będę oddawał na Rose, zarówno za oryginalną doll jak i świetne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. HACK NA TRANSMITKI WIDAĆ NIEKTÓRYM POMÓGŁ BARDZO, SPODZIEWAŁAM SIĘ INNYCH OSÓB TAM, NAWET Z TURCJI NIE MA TYCH CO POWINNI BYĆ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Z polskiego zestawu najbardziej mi się podoba Twoja dollka, reszta - tak różnie. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro taaylooh się nie dostała to ja nie wiem... Nie że była jakąś moją faworytką, ale jej komentarze były dosłownie wszędzie + została covergirl w trakcie kampanii + jej fotki często utrzymywały się na szczycie w spotlight. Nie kumam tego, że ta dollka nie dostała się do półfinału.

    Co więcej - nie rozumiem też po kiego grzyba zeszłoroczna zwyciężczyni całego msw bierze udział i zabiera miejsce innym dollkom. Jeszcze jej mało? Ale nie to mnie najbardziej zastanawia, tylko to, że jak sama twierdzi w ogóle nie brała udziału w tym roku i faktycznie - nie widziałam żeby robiła spam. Więc pytanie brzmi - skąd się wzięła w półfinałach? Głosy spadły jej z nieba? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie same przemyślenia odnośnie tych dwóch dollek.

      Usuń
    2. Taaylooh kupowała spoty od hackera, więc to mogło być głównym powodem, dla którego się nie dostała. Została po prostu zdyskwalifikowana jak wszyscy inni, którzy poszli w jej ślady. Sama sobie zapracowała, żeby się nie zakwalifikować do konkursu....

      Usuń
    3. Wystarczy obserwować spota, dziewczyna miała 20-30k serc po zaledwie godzinie od wstawienia, taka liczba zwyczajnie nie jest możliwa do nabicia w tak krótkim czasie. W pierwszym etapie konkursu było pełno takich osób jak ona, które miały tyle serduszek, natomiast teraz na szczycie "wierzy" największą ilością serc to 8k i to po 22 godzinach od dodania. To już wiele mówi.

      Dodatkowo owy "hacker" nie ukrywa się z tym że nabija spotlight, oczywiście za drobną opłatą. Plus potrafi zhackować The Vote, by wygrała dana osoba oraz spami bez wchodzenia na czyjś profil.

      Usuń
    4. A admini to sprawdzają w ogóle, że ją zdyskwalifikowali? Ja mam wrażenie, że oni mają wywalone na fałszywe głosy, zresztą podobnie jak na wszystko inne :D

      Usuń
    5. Myślę, że jeżeli mieli masę zgłoszeń o czymś takim to musieli coś z tym zrobić. Nie widzę innego powodu, dla którego tyle osób miałoby się nie dostać. Zwłaszcza, że te niektóre doll to jakaś kpina, dodatkowo u niektych z nich nie było widać wgl spamu.

      Usuń
    6. Bo niektóre zostały wybrane przez Stardoll i to właśnie te okropne ( ich gust <<<<< )

      Usuń
    7. zostały wybrane przez rng, myślisz, że im by się chciało samemu wybierać?

      Usuń
  15. a ja ten konkurs olewałam po całości,nie głosowałam na nikogo i nadal tego nie zrobię,ludzie też na szczęście za bardzo nie zaśmiecali mi księgi gości bo rzadko przesiadywałam na sd ;d

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głosowałam na swoje fejki z innych fejkow przy okazji zostawiania serduszek w KO, ale jak widać żadnej mojej ślicznotce się nie udało :(

      Usuń
    2. Soxo, właśnie wygrałaś całe MSW <3

      Usuń
  16. Gratuluje mimo tego, ze mam totalnie wywalone na ten konkurs spamu. Większość tych dollek to tragedie. Nie głosuję na nikogo, nie obchodzi mnie kto wygra.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na sam początek piszę, że jestem szczera i mówię to co myślę.

    MSW to dla mnie jedynie marnowanie czasu i pieniędzy. Równie dobrze można wykorzystać ten czas ze znajomymi lub coś innego. Nie zabraniam wam przesiadywać na Stardoll'u.

    No dobra, dobra. Fajnie, że dostałaś się do MSW, ale pisząc posta na tym blogu nie mogłaś wstawić screena innej dollki lub najlepiej wszystkie, a nie tylko siebie? Dla mnie to taka mała reklama, co nie jest sprawiedliwe.

    Co do doll, to zagłosuje jedynie na Rose. Wybacz Rihanna, ale ta twoja "twarz" mnie tak troszeczkę... m-d-l-i. =]

    Pozdrawiam cieplutko, LoveMartusi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć! Jeżeli chciałabyś zajść dalej w MSW, to proszę zmień tę twarz! To take moje osobiste zdanie.

    Zgadzam się opinią z LoveMartusi <3.

    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie to ten konkurs mi wisi. Mi byłoby szkoda kasy na transmitki, ale jak kogoś stać i chce się na tym wybić to spoko. Jego pieniądze, czas i niezrealizowane marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie No w tym roku msw mnie rozwaliloXD nie było tylu osób z polski ( Np super_anna_ gdzie wsyztsko sama pracowała, miała multum głosów plus wygrała cg, albo missoliwiah chyba miała najwiecej głosów z polski siedziała chyba 24gofizmy na dobę przez 2 tygodnie i tez jej nie ma ) to pokazało jak oni nad tym wszystkim sobie dają radę i jak ich to przerasta

    OdpowiedzUsuń
  21. Śmieszą mnie te laski, które wyglądają jak większość w 2011/2012/2013

    OdpowiedzUsuń
  22. Polska, nasz piękny kraj! Polki to obywatelki Polski. BŁAGAM, szanujcie nasz kraj!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraj jest piękny, tylko ludzie k... :D (niech każdy sobie tu wstawi dowolne słowo na "k") :3

      Usuń
    2. Chodziło mi tylko o to, by autorka posta, słowo Polska napisała wielką literą, co już uczyniła. Dziękuję bardzo i oby było mniej aż tak rażących błędów. :)

      Usuń
    3. No pewnie, że kochani. Peace & love \m/

      Usuń
    4. Akurat to ja poprawiłam, bardzo dziękuję za czujność :)

      Usuń