2017/10/13

Jedna rzecz, trzy sposoby





W poprzednim tygodniu post jakoś mi umknął, ale na szczęście w tym udało mi się wyrobić i przybywam z moją kolejną propozycją. Lecz przybywam jako bladolica blondynka! Liczę na Wasze opinie odnośnie mojej nowej odsłony. :) Wracają co tematu... Nie mogłam się oprzeć tej spódnicy. Jest piękna. Wiem, że lepiej byłoby jakbym zamieszczała rzeczy dostępne dla wszystkich, ale musicie mi wybaczyć tę słabostkę. Spódnica jest dostępna w Royalty za 20 sd. Cena dość wysoka, ale moim zdaniem warto.
Moje stylizacje opierają się na delikatnych barwach. Nie chciałam "dobierać cnoty" tej spódnicy i łączyć ją z czymś przesadnie ciężkim. Co prawda w pierwszej stylizacji pojawiła się czerń, ale nie jest jej jakoś przesadnie dużo. Szukałam jakiegoś paska, ale ostatecznie stwierdziłam, że lepiej jest bez.




naszyjnik – Windows On The World, top – Fever, spódnica – Royalty, bransoletka – Mr., torebka – Callies Pick's, buty – Nelly.com

kolczyki – no name, kurtka – Special Offer, spódnica – Royalty, torebka – Chanel, buty – MSW

kurtka – Rio, top – Riviera, naszyjnik – Callies Pick's, torebka – Callies Pick's, bransoletka – Mr., buty - MSW

16 komentarzy:

  1. To Ty Martyna?! Wyglądasz bosko! Spódnica jest boska, a Twoje stylizacje nie przypadły mi do gustu..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zachwycona Twoją nową odsłoną! Zrobiło się tak delikatnie i naturalnie bez tych wszystkich masek.

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz o wiele lepiej c: tylko pierwsza stylka mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona Twoją "nową odsłoną"
    Najbardziej podoba mi się stylizacja pierwsza
    pola4077

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna medoll :) spódnica mi się niestety nie podoba ani trochę,jeśli chodzi o twoje propozycje to tylko pierwsza mi się podoba,pozostałe dwie nie podobają mi się

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica mi się nie podoba, przypomina firanę. Ze stylek najbardziej podoba mi się pierwsza. Jeśli chodzi o dollkę to jest ok. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Dollka śliczna, natomiast spódnica niezbyt trafia w mój gust, a więc stylizacje też uważam za średnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica ładna, doll piękne a stylizacje mogą być ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przemawia do mnie tylko pierwsza stylizacja. Druga jest po prostu pusta, a w 3 - moim zdaniem - nie pasuje bluzka, no i ta narzuta zbyt ciężka.

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się z tego wszystkiego najbardziej podoba makijaż. :D Pierwsza stylizacja najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ten jak i poprzedni wygląd doll jest super :) Spódnica mi się nie podoba, ale w Twoich stylizacjach wygląda naprawdę fajnie, najbardziej przypadła mi do gustu druga.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglad super :) pierwsza stylizacja bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna przemiana! Doll urocza ;) Ale stylizacje niestety nie przypadły mi do gustu. Tylko druga mi się w miarę spodobała :)

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń